Dołącz do czytelników
Brak wyników

VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Artykuł | 4 kwietnia 2016 |
159
Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej i innym członkom Kross Racing Team.

Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej i innym członkom Kross Racing Team.

POLECAMY

W pierwszym etapie konkursu poprzez stronę www.kross2rio.kross.pl. lub bezpośrednio na Instagramie kolarze amatorzy prezentują swoją pasję do kolarstwa. Wystarczy, że uczestnicy zabawy opublikują zdjęcia lub filmy z hasgtagiem #Kross2Rio i pokażą, jak dwoma kółkami realizują swoje pasje. W kolejnym etapie wyłonionych zostanie dziesięciu półfinalistów, którzy zostaną nagrodzeni nowymi limitowanymi rowerami Kross oraz akcesoriami o wartości ponad 5 tys. zł.

Półfinaliści stworzą amatorski team Kross, a swoją sportową pasję prezentować będą przez miesiąc na specjalnych kontach w serwisie I...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy