Dołącz do czytelników
Brak wyników

VML Poland z długofalową obsługą marki Dulux

Artykuł | 12 kwietnia 2016 |
176
VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 rok. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca. W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom.

VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 rok. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca. W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom.

POLECAMY

W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, między innymi:

Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka.  Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie  Dulux EasyCare – rewolucyjne plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. Teraz dostępne również do kuchni i łazienki. 
W r...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy