Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ve przejmuje francuską spółkę qunb i wprowadza do swojej oferty rozwiązania do przetwarzania i analizy Big Data

Artykuł | 11 grudnia 2014 |
67
Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, objęła 100 procent udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się zaawansowanych technologiach przetwarzania danych. Transakcja, o wartości wielu milionów funtów, zrealizowana została w gotówce oraz w udziałach.
Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, objęła 100 procent udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się zaawansowanych technologiach przetwarzania danych. Transakcja, o wartości wielu milionów funtów, zrealizowana została w gotówce oraz w udziałach.

Obecna akwizycja - poprzedzona niedawnym przejęciem GDM Digital, firmy specjalizującej się w reklamie online, w transakcji o wartości ponad 7 mln funtów - przyczyni się do rozszerzenia oferty Ve o rozwiązania do przetwarzania i analizy Big Data. 10-osobowy zespół naukowców tworzących qunb zasili paryski oddział Ve, zaś stworzone i rozwijane przez nich rozwiązania przekształcone zostaną w nową usługę VeInsights. Szefem działu VeInsights zostanie Cyrille Vincey, współzałożyciel i dotychczasowy CEO qunb.
 
Ve Interactive w tym momencie monitoruje i analizuje ok. 33 procent globalnego rynku e-commerce. Połączenie tak ogromnego zasobu danych z zaawansowaną technologią do przetwarzania i wizualizacji danych, stworzoną przez qunb, umożliwi zaoferowanie klientom Ve zupełnie nowych usług w zakresie analizy i raportowania.
 
Zakres usług oferowanych przez VeInsights wejdą m.in. możliwość retrospektywnej analizy trendów zachowań konsumenckich na rynku e-commerce, analiza szerokiego spektrum parametrów w czasie rzeczywistym oraz tworzenie na podstawie posiadanych danych realnych prognoz. Firmy e-commerce będą dzięki temu mogły trafniej przewidywać trendy rynkowe oraz efektywniej zarządzać logistyką i pol...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy