Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, objęła 100 procent udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się zaawansowanych technologiach przetwarzania danych. Transakcja, o wartości wielu milionów funtów, zrealizowana została w gotówce oraz w udziałach.
Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, objęła 100 procent udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się zaawansowanych technologiach przetwarzania danych. Transakcja, o wartości wielu milionów funtów, zrealizowana została w gotówce oraz w udziałach.
Obecna akwizycja - poprzedzona niedawnym przejęciem GDM Digital, firmy specjalizującej się w reklamie online, w transakcji o wartości ponad 7 mln funtów - przyczyni się do rozszerzenia oferty Ve o rozwiązania do przetwarzania i analizy Big Data. 10-osobowy zespół naukowców tworzących qunb zasili paryski oddział Ve, zaś stworzone i rozwijane przez nich rozwiązania przekształcone zostaną w nową usługę VeInsights. Szefem działu VeInsights zostanie Cyrille Vincey, współzałożyciel i dotychczasowy CEO qunb.
Ve Interactive w tym momencie monitoruje i analizuje ok. 33 procent globalnego rynku e-commerce. Połączenie tak ogromnego zasobu danych z zaawansowaną technologią do przetwarzania i wizualizacji danych, stworzoną przez qunb, umożliwi zaoferowanie klientom Ve zupełnie nowych usług w zakresie analizy i raportowania.
Zakres usług oferowanych przez VeInsights wejdą m.in. możliwość retrospektywnej analizy trendów zachowań konsumenckich na rynku e-commerce, analiza szerokiego spektrum parametrów w czasie rzeczywistym oraz tworzenie na podstawie posiadanych danych realnych prognoz. Firmy e-commerce będą dzięki temu mogły trafniej przewidywać trendy rynkowe oraz efektywniej zarządzać logistyką i polityką cenową. Z rozwiązań qunb w tym momencie korzysta już ponad 3,5 tysiąca firm na całym świecie.
Technologia VeInsights umożliwi również generowanie wszechstronnych raportów przedstawiających sytuację zarówno na globalnym rynku e-commerce, jak i w poszczególnych krajach.
David J. Brown, współ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły