Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ve Interactive przejmuje GDM Digital w transakcji o wartości 12 mln dolarów, rozbudowując tym samym swój dział reklamy online

Artykuł | 19 listopada 2014 |
64
Londyn, 19 listopada 2014, - Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, w transakcji o wartości 12 mln dolarów stała się właścicielem DGM Digital, firmy specjalizującej się w reklamie online.

Londyn, 19 listopada 2014, - Ve Interactive, brytyjska firma technologiczna wspierająca rozwój e-commerce poprzez maksymalizację konwersji, w transakcji o wartości 12 mln dolarów stała się właścicielem DGM Digital, firmy specjalizującej się w reklamie online.

Obecne przejęcie oznacza dla Ve duży krok na drodze budowy kompetencji w zakresie reklamy cyfrowej oraz zwiększa bazę klientów firmy do ponad 6 tysięcy biznesów działających w sieci. Wśród firm obsługiwanych przez GDM znajdują się m.in. Microsoft, Coral, Lufthansa, IBM, Virgin Active oraz Audi. Cały 42-osobowy zespół DGM zostaje włączony do liczącej już ponad 500 osób rodziny pracowników Ve, działającej w 18 biurach na całym świecie. 

Od teraz firma GDM, specjalizująca się w reklamie efektywnościowej oraz sprzedaży powierzchni reklamowych w modelu RTB, będzie oferowała swoim klientom rozwiązania VePlatform - służące pozyskiwaniu, wzmacnianiu interakcji oraz maksymalizacji konwersji klientów na każdym etapie ich aktywności - jako uzupełnienie kompletnego portfolio usług z zakresu reklamy i marketingu online.


- Tym, co wyróżnia GDM spośród innych podmiotów zajmujących się reklamą online, jest niebywały poziom wiedzy i doświadczenia zespołu tworzącego tę firmę. Z kolejnymi 42 utalentowanymi pracownikami na pokładzie będziemy mogli przyspieszyć rozwój oferty Ve w sektorze marketingu i reklamy online - powiedział David J. Brown, współzałożyciel i CEO Ve.

- Reklama online staje się właśnie ważnym elementem naszego biznesu ze względu na naturalną zbieżność ze specyfiką tworzonych przez nas rozwiązań do maksymalizacji konwersji. Jest to także odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na komplementarne rozwiązania marketingowo-reklamowe, widoczne chociażby na rynkach azjatyckich, gdzie Ve buduje obecnie swoją mocną pozycję - dodaje Brown.


- Jesteśmy podekscy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy