Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ve Interactive nawiązuje strategiczną współpracę z chińskim gigantem e-commerce Shopex

Artykuł | 11 grudnia 2014 |
168
Firma Ve Interactive poinformowała o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z firmą Shopex - liderem rynku e-commerce w Chinach. Dzięki podpisanemu porozumieniu, ponad 1,5 mln sklepów online działających na platformie Shopex może korzystać z pełnego wachlarza rozwiązań wspierających konwersję, dostępnych za pośrednictwem VePlatform. Jest to kolejny ważny krok na drodze ekspansji Ve na rynkach azjatyckich. 

Firma Ve Interactive poinformowała o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z firmą Shopex - liderem rynku e-commerce w Chinach. Dzięki podpisanemu porozumieniu, ponad 1,5 mln sklepów online działających na platformie Shopex może korzystać z pełnego wachlarza rozwiązań wspierających konwersję, dostępnych za pośrednictwem VePlatform. Jest to kolejny ważny krok na drodze ekspansji Ve na rynkach azjatyckich. 

POLECAMY

 

Większościowym udziałowcem spółki Shopex jest Alibaba. Swoje udziały mają w niej także Lenovo i Bertelsmann. Powstała w 2002 roku platforma, wspólnie z firmami Alibaba i Jingdong, zajmuje dominującą pozycję na chińskim rynku e-commerce.


David J. Brown, współzałożyciel i CEO Ve Interactive, powiedział - Shopex ma ponad 12 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój chińskiego rynku e-commerce. Od momentu inwestycji ze strony Alibaby w 2008 roku, Shopex rozkwitł technologicznie oraz przyspieszył rozwój, budując imponującą bazę ponad 1,5 mln sprzedawców działających na platformie firmy. Udostępnienie im rozwiązań do remarketingu i retargetingu opracowanych przez Ve umożliwi im podniesienie efektywności biznesowej oraz maksymalizację konwersji. Bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy. Shopex jest dla nas ważnym partnerem na rynku azjatyckim.


Li Zong Wei, CEO Shopex, dodał - Shopex samodzielnie odpowiada za wytwa...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy