Usługi finansowe w erze hiperpersonalizacji

Aktualności
W dobie rosnącej konkurencji oraz szybkiego rozwoju technologii klienci oczekują intuicyjnych, użytecznych i spersonalizowanych usług finansowych. Dziś coraz częściej oferta jest budowana w oparciu o doświadczenia zakupowe i skrojona na miarę ich potrzeb. Eksperci przewidują, że nadchodząca era hiperpersonalizacji stanie się w przyszłości dominującym trendem w komunikacji banków i firm pożyczkowych z klientami. Blisko 75 proc. konsumentów potwierdza, że oczekuje zindywidualizowanego przekazu, a kolejne 65 proc. przyznaje, że personalizowane komunikaty marketingowe zwiększają ich lojalność wobec marek.

Oferta finansowa szyta na miarę

POLECAMY

Szybki rozwój technologiczny oraz zmieniające się wraz z nim preferencje konsumentów wymagają od banków i firm z sektora fintech opracowania nowych strategii ukierunkowanych na klienta. Możliwości technologiczne są ogromne, dzięki czemu instytucje finansowe mogą teraz efektywniej dopasować komunikację do odbiorców. Personalizacja wiąże się bowiem z bezpośrednim dotarciem do konkretnej osoby lub grupy docelowej i odpowiedzią na jej potrzeby. Spersonalizowane treści budują lepszą relację z klientem i pozwalają odbiorcy poczuć się wyjątkowo. Ważne, żeby przekaz był indywidualnie dopasowany i wzbudzał emocje. Z raportu Salesforce „Marketing Trends across...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy