Celem kampanii będzie osiągniecie maksymalnego poziomu konwersji przy dotarciu do określonych grup docelowych. Dla zoptymalizowania wyników zostaną dobrane odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji: wystartują kampanie performance marketingu, w wynikach wyszukiwania, Smart Display, a także promocje w serwisach społecznościowych. Aktywności uzupełnione o wdrożenia analityczne, procesy testowania oraz niezbędne kreacje dopełnią całości kampanii efektywnościowej.
POLECAMY
- Rynek minikoparek to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów maszyn budowlanych. Oferując niezawodność i dużą efektywność celowo skupiamy się na rozpowszechnieniu modelu minikoparek CAT nowej generacji. Jakość maszyn współgrająca z przystępnością cenową na polskim rynku, uwydatniona kampanią prowadzoną przez Up&More wesprze nasze cele sprzedażowe – potwierdza Paweł Dzięgielewski, koordynator ds. marketingu Bergerat Monnoyeur.
- Dobieramy poszczególne elementy kampanii bazując na doświadczeniu w promowaniu produktów branż specjalistycznych. Wykorzystanie danych, nowe wdrożenia analityczne, zastosowanie precyzyjnego targetowania pozwoli nam dotrzeć do ścisle określonej grupy docelowej.– dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.
Bergerat Monnoyeur Polska to wyłączny dystrybutor maszyn CAT w Polsce, obecny w branży od 1997 roku. Sprzedaż prowadzona jest przez sieć regionów i biur regionalnych rozlokowanych na terenie całego kraju. Bergerat Monnoyeur jest częścią rodzinnej Grupy Monnoyeur, która od ponad...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!