Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 marca 2019

Up&More startuje z kampanią on-line dla Bergerat Monnoyeur

194
Agencja Up&More rusza z promocją on-line dla oficjalnego dystrybutora maszyn CAT w Polsce – firmy Bergerat Monnoyeur. Kampania marketingowa będzie dotyczyła nowej serii minikoparek minikoparek CAT. Całość działań ruszy na początku kwietnia.

Celem kampanii będzie osiągniecie maksymalnego poziomu konwersji przy dotarciu do określonych grup docelowych. Dla zoptymalizowania wyników zostaną dobrane odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji: wystartują kampanie performance marketingu, w wynikach wyszukiwania, Smart Display, a także promocje w serwisach społecznościowych. Aktywności uzupełnione o wdrożenia analityczne, procesy testowania oraz niezbędne kreacje dopełnią całości kampanii efektywnościowej.

- Rynek minikoparek to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów maszyn budowlanych. Oferując niezawodność i dużą efektywność celowo skupiamy się na rozpowszechnieniu modelu minikoparek CAT nowej generacji. Jakość maszyn współgrająca z przystępnością cenową na polskim rynku, uwydatniona kampanią prowadzoną przez Up&More wesprze nasze cele sprzedażowe – potwierdza Paweł Dzięgielewski, koordynator ds. marketingu Bergerat Monnoyeur.

- Dobieramy poszczególne elementy kampanii­ bazując na doświadczeniu w promowaniu produktów branż specjalistycznych. Wykorzystanie danych, nowe wdrożenia analityczne, zastosowanie precyzyjnego targetowania pozwoli nam dotrzeć do ścisle określonej grupy docelowej. dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

Bergerat Monnoyeur Polska to wyłączny dystrybutor  maszyn CAT w Polsce, ob...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy