Ulubione Musli Polaków, Fitella, z nową szatą graficzną

Aktualności
Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która jeszcze bardziej nawiązuje do konkretnych smaków produktów. Fitella Musli, będące doskonałym pomysłem zarówno na lekkie i pożywne śniadanie, jak i pyszną, szybką przekąskę czy niespodziewaną zachciankę w ciągu dnia, zadebiutowało na sklepowych półkach w zmienionej szacie graficznej. Nowe torebki, dzięki zastosowaniu przejrzystej i minimalistycznej grafiki oraz matowej folii, zyskały bardziej innowacyjny i elegancki charakter. Wszystkie wyróżniają się intensywną kolorystyką, nawiązującą do smaków produktów. Elementem wspólnym linii jest motyw graficzny łyżeczki wypełnionej musli oraz otaczających ją owoców i dodatków występujących w poszczególnych wariantach smakowych produktu. Nowoczesnego charakteru dodaje im również duży, pionowy napis „musli” umieszczony z prawej strony wszystkich opakowań. Znacząco wyróżniając się na sklepowej półce, nowe torebki Fitella Musli skuteczniej przyciągną uwagę konsumentów.
Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy