Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

17 grudnia 2018

Tylko praktyczna wiedza, #NoMarketingBullshit - przed nami 5. edycja Pipeline Summit, konferencji o sprzedaży B2B online

233
Digital marketing, online conversion, upsell&retention, lead generation - taką tematykę poruszą eksperci zaproszeni na Pipeline Summit do Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się 22 stycznia i potrwa 2 dni. Sprzedaż biletów wystartowała.

User Engage, Brand24, Kontentino – agenda zapełnia się znanymi nazwiskami

POLECAMY

5. edycja odbywa się pod hasłem #NoMarketingBullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu, m.in. Michał Korba (User Engage), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski (Casbeg) i Bohumil Pokstefl (Kontentino). W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji, to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Dwa dni wypełnione wiedzą

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy