Film powstał na podstawie historii stworzonej przez PawłaHeinze oraz Krzysztofa Iwińskiego iodznacza się nową dla marki koncepcją i stylistyką. Autorzystworzyli postać Księcia, który symbolizuje ideę ważną dla marki – konsekwentnego podążania własną drogą i niepoddawania się naciskom.Bohater wybiera bowiem podróż na stworzonej przez siebie retro-futurystycznej maszynie, narażając się na drwiny ze strony drużyny Hrabiego. Wybór się jednak opłaca, bo Książę wspólnie ze swoim synem Tomaszem,jako pierwszy dociera do pubu na otwarcie sezonui tym samym ucieranosa rywalom.
POLECAMY
Spot wyreżyserowany przez Pawła Borowskiego powstawał w dwóch oddalonych lokalizacjach, w tym w plenerach BeskiduOrawsko-Podhalańskiego. „Pojazd Księcia podróżował z nami zatemnie tylko na planie, ale i po Polsce. W każdym miejscu sprawił się wyśmienicie, a przy tym budził prawdziwy podziw” powiedział Marcin Borkowski, producent w TANKu.
Autorkami postindustrialnej maszyny, która poruszała się po drogach i w powietrzu, są Daria Dwornik i Izabela Cieszko. „Zadanie nie było łatwe, ale pozwoliło nam wzbić się na szczyty kreatywności i mieć z pracy prawdziwą frajdę,” powiedziała Daria Dwornik. „Inspirowałyśmy się pojazdami z filmu Mad Max, amerykańskich seriali czy wielkimi starymi bicyklami. Duże wsparcie dostałyśmy od krakowskiej grupy PilgrimMotorcycles, która buduje motocykle. Wspólnie, balansując pomiędzy tym, co chcemy osiągnąć, a na co pozwala technologia, zbudowaliśmy prawdziwe inżynieryjne cacko”.
Klient: Książęce / Michał Kuczyński, Magdalena Mączka-Chomczyk, Anna Dzierżek, Ewelina Masiarz
Agencja: OGILVY & MATHER / Małgorzata Szerenos
Team kreatywny: Paweł Heinze, Krzysztof Iwiński
Produkcja: TANK/Marcin Borkowski
Reżyser:...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!