Dołącz do czytelników
Brak wyników

Trzy tygodnie do inauguracji nowego wydarzenia w ramach Cannes Lions - Lions Health

Artykuł | 3 czerwca 2014 |
248
Dwa dni, delegaci z 47 państw, 25-osobowe jury, 18 seminariów, 4 sesje networkingowe i gala. Lions Health, nowy festiwal i nagrody dla segmentu komunikacji z obszaru usług i produktów medycznych już niebawem odbędzie się po raz pierwszy. To dwudniowe wydarzenie będzie stanowić wyjątkową okazję, aby zapoznać się z najlepszymi kampaniami, które będą stanowić globalne benchmarki dla wszystkich specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej działających w segmencie healthcare.                        

Dwa dni, delegaci z 47 państw, 25-osobowe jury, 18 seminariów, 4 sesje networkingowe i gala. Lions Health, nowy festiwal i nagrody dla segmentu komunikacji z obszaru usług i produktów medycznych już niebawem odbędzie się po raz pierwszy. To dwudniowe wydarzenie będzie stanowić wyjątkową okazję, aby zapoznać się z najlepszymi kampaniami, które będą stanowić globalne benchmarki dla wszystkich specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej działających w segmencie healthcare.                        

POLECAMY

Podczas całego Festiwalu odbędzie się cykl 18 seminariów, zapewniając uczestnikom nie tylko najbardziej istotną wiedzę oraz insighty, ale także świeże inspiracje wzmagające kreatywność w pracy. Najważniejsze punkty programu obejmują najwyższej jakości content oraz wystąpienia światowej klasy liderów – marketerów i naukowców z firm oraz organizacji, takich jak: Novartis, Unilever, Bristol Myers Squibb, TEDMED, Interbrand Health i McCann Health. Podczas piątkowych wystąpień będzie można posłuchać wystąpień Johna McCarthy’ego, Wiceprezesa, Global Commercial Excellence, AstraZeneca; Ewena Sturgeona, Prezesa, International, DigitasLBi; HE Toyina Sarakiego, Byłą Pierwszą Damę, Stan Kwara w Nigerii oraz założycielka Fundacji Wellbeing; Kathy Calvin, Prezes, United Nations Foundation; Dr Ron Cohen, Założyciel i Prezes, Acorda Therapeutics; oraz dopiero co potwierdzonych – Diema Browna, założyciela MedGift.com i Renee Nicholas, dyrektor Relacji Korporacyjnych w Fundacji LIVESTRONG, która będzie towarzyszyć na scenie przedstawicelom Weber Shandwick. Następnie, podczas sobotniej sesji będzie m.in. spotkać się z: dr Ritą Charona, profesorem medycyny klinicznej i dyrektorem programu medycyny narracyjnej na Uniwersytecie Columbia, Jasona Silvę, futurologa; Mike’a Coopera, prezesa PHD Worldwide; Jacquesa Seguela, założyciela Havas; i zdolnego reżysera telewizyjnego – Davida Nuttera.

Liczne zgłoszenia w kategoriach Pharma i Health & Wellness będą oceniane w Cannes przez zespół 25 jurorów – najlepszych specjalistów z branży. Delegaci będą mieli okazję obejrzeć wystawy prezentujące najlepsze zgłoszenia dając tym samym prawdziwy zastrzyk inspiracji z całego świata. Zwycięzcy konkursu zostaną przedstawienie i wyróżnienia podczas pierwszej w historii gali Lions Health Awards mającej miejsce 14 czerwca. Wszyscy zgłaszający swoje kampanie będą mieli możliwość uczestniczenia w gali i wspólnie przeżywać emocje związane z nagrodami i prezentacją najlepszych kampanii z zakresu healthcare marketingu.

– Chcielibyśmy gorąco zachęcić polskie agencje oraz ich klientów do zgłaszania projektów do Lions Health, szczególnie że wydarzenie to będzie odbywać się po raz pierwszy. To wyjątkowa okazja, aby na arenie międzynarodowej zaprezentować wartościowe i ciekawe kampanie produktów oraz usług z segmentu health najlepszym specjalistom w tym obszarze. Obecność na Festiwalu w Cannes, nawet przez kilka dni, to niepowtarzalna szansa spotkania się z globalnymi liderami kształtującymi rynek komunikacji oraz poznania najbardziej inspirujących, efektywnych i wyjątkowych kampanii reklamowych poświęconych szerokorozumianym produktom i usługom związanych ze zdrowiem. Jest to jedno z tych wydarzeń, których po prostu nie można pominąć – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.    

Ceremonia przyznania nagród poprzedzi występ znanego i cenionego stand up’owca Francescę Martinez, która już na samym początku zadba o luźniejszą atmosferę i dobre samopoczucie gości. Następnie podczas już właściwej części gali zarówno jurorzy, prowadzący...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy