Dołącz do czytelników
Brak wyników

Trzy funkcjonalności w jednej aplikacji mobilnej - kolejna innowacja w Galerii Katowickiej

Artykuł | 18 grudnia 2015 |
190
Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami. Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.

Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami. Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.

POLECAMY

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.

– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze i jeszcze bardziej wygodne. Komfort zakupów to jeden z elementów, które decydują o wyborze obiektu – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. – Jednak to nie wszystko. Aplikacja Navishopper to narzędzie pro-sprzedażowe, oferujące cyfrowe kupony i nagrody za zakupy – dodaje.

Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych. 

– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie
z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.

– Wiemy jak ważne jest poczucie komfortu z użytkowania aplikacji na tak osobistym urządzeniu jak smartfon. Wiemy też, jak skuteczna może być precyzyjnie sprofilowana informacja i oferta handlowa. Dlatego użytkownicy aplikacji mają z góry wyłączone powiadomienia push. Sami decydują czy chcą je włączyć oraz z których sklepów i restauracji chcą je otrzymywać. Oczywiście przeglądanie ofert według np. nazw czy kategorii jest dostępne zaraz po otwarciu aplikacji. Kliknięcie jednego przycisku powoduje, że telefon zaprowadzi nas dokładnie do punktu handlowego, w którym zrealizujemy kupon lub odbierzemy nagrodę. Nic bardziej prostego i wygodnego – zachęca Dawid Prymas.

Navishopper został również zaprojektowany z uwzględnieniem punktu widzenia i potrzeb najemców. To ważne narzędzie pro-sprzedażowe oraz analityczne. Poprzez indywidualny panel najemcy, Navishopper dostarcza wartościowych informacji o skuteczności realizowanych promocji i akcji kuponowych. Najemcy Gale...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy