Triggered experience - nowy trend w aktywizowaniu konsumentów

Aktualności
Obserwując dynamicznie zmieniający się rynek oraz potrzeby konsumentów, można stwierdzić, że dzisiejszy klient stał się bardzo wymagający wobec marki. Świadomi konsumenci nie chcą być już tylko biernymi jej użytkownikami – chcą doświadczać, identyfikować się, wchodzić w różnego rodzaju interakcje. W odpowiedzi na te potrzeby firmy coraz częściej stosują działania mające na celu zaangażowanie klienta w życie marki. Eksperci IMS określają ten trend jako Triggered Experience – Triggered Experience możemy w skrócie opisać jako wywoływanie doświadczeń – jest to wyzwalanie aktywności konsumenta w określonym miejscu i czasie w nowy, zaskakujący dla niego sposób. Konsument nie planuje takiej aktywności i nie jest na nią przygotowany, ale jeżeli jest atrakcyjna, decyduje się na nią – mówi Jarosław Grzesica z firmy IMS.

Obserwując dynamicznie zmieniający się rynek oraz potrzeby konsumentów, można stwierdzić, że dzisiejszy klient stał się bardzo wymagający wobec marki. Świadomi konsumenci nie chcą być już tylko biernymi jej użytkownikami – chcą doświadczać, identyfikować się, wchodzić w różnego rodzaju interakcje. W odpowiedzi na te potrzeby firmy coraz częściej stosują działania mające na celu zaangażowanie klienta w życie marki. Eksperci IMS określają ten trend jako Triggered Experience – Triggered Experience możemy w skrócie opisać jako wywoływanie doświadczeń – jest to wyzwalanie aktywności konsumenta w określonym miejscu i czasie w nowy, zaskakujący dla niego sposób. Konsument nie planuje takiej aktywności i nie jest ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy