Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

26 lutego 2019

Trendy komunikacji marketingowej w TV, mobile, social oraz wideo w internecie

249
Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców, będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie kejsów czołowych brandów i agencji.

POLECAMY

PRAKTYCZNA KONFERENCJA

Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem:

CONTENT IS KING,
DISTRIBUTION IS QUEEN
A GRAALA ZNAJDZIESZ NA MULTISCREEN DAY

„Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO" - napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska" oraz Panel badawczy Ariadna).

ONI TAM BĘDĄ

Do grona prelegentów Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo - w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.

Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Jarek Boliński, producent/partner zarządzający Propeller Film, Piotr Bombol, CEO, Gameset, Polsat Media, Michał Cabaj, kierownik ds. komunikacji i CRM Skoda, Jan Kasprzycki, współzałożyciel MillionYou, Dyrektor EY Crowdsourcing, Ernst & Young Crowdsourcing, Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań, IAB Polska, Aleksandra Popławska, content partnership director, LiquidThread (Publicis Media), Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji Screen Network, Marta Sułkiewicz, Business Development Director Of Advertisers, EMEA, Gemius, Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media, Olek Wandzel, VP Sales & Marketin...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy