Dołącz do czytelników
Brak wyników

Transportowo-spedycyjna firma z Bolesławca podbija Europę

Artykuł | 24 kwietnia 2014 |
74
85% ładunków w Polsce przewożonych jest ciężarówkami. Według opublikowanego przez Komisję Europejską rankingu jakości transportu w krajach członkowskich UE Polska zajęła ostatnie miejsce pod względem jakości infrastruktury. Są jednak firmy, które mimo niesprzyjającego otoczenia oferują usługi transportowo-spedycyjne na najwyższym poziomie.

85% ładunków w Polsce przewożonych jest ciężarówkami. Według opublikowanego przez Komisję Europejską rankingu jakości transportu w krajach członkowskich UE Polska zajęła ostatnie miejsce pod względem jakości infrastruktury. Są jednak firmy, które mimo niesprzyjającego otoczenia oferują usługi transportowo-spedycyjne na najwyższym poziomie.

Polska znajduje się w europejskim ogonie pod względem bezpieczeństwa na drogach i kolei. Także gęstość sieci autostrad (liczona jako stosunek całkowitej długości autostrad w kilometrach do liczby ludności w danym kraju) pozostawia wiele do życzenia.
- Większość naszych partnerów biznesowych znajduje się na Węgrzech i na Słowacji – mówi Mariusz Kozak, właściciel T.S.H. Polmar, firmy transportowo-spedycyjnej, która początkowo oferowała usługi na terenie Polski a teraz realizuje zlecenia na terenie całej Europy. - Porównując infrastrukturę i stan dróg i autostrad do naszych sąsiadów, Polska rzeczywiście wypada dość blado.  

Rozwój firmy
Początkowo dostawcami T.S.H. Polmar były firmy z terenu Polski, rozwój handlu następował jednak tak szybko, że w niedługim czasie objął również kraje sąsiednie – Słowację, Węgry, Niemcy, Francję, Holandię, Belgię, Czechy i Litwę. Firma oferuje transport i spedycję krajową i międzynarodową, zajmuje się także handlem otrębami pszennymi i żytnimi.
- Początkowo nominał zakupionych towarów wynosił ok. 100 ton otrąb pszennych miesięcznie. Dziś jest to ok. 1500 ton w skali miesiąca – opowiada właściciel firmy, Mariusz Kozak. - To bardzo dobrze pokazuje rozwój naszej firmy.

Tak duży tonaż wymusił na firmie powiększenie własnego taboru. Dziś liczy on 9 zestawów naczep z ciągnikami siodłowymi. Firma inwestuje także w rozwój sieci własnych dystrybutorów paliwa.
- Koszty własnej sieci dystrybutorów paliwa są spore, ale jesteśmy niezależni od zmiennych cen paliw i możemy proponować klientom atrakcyjne za nasze usługi  – tłumaczy ekspert.

Od zamówienia do realizacji
Aby skorzystać z usług T.S.H....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy