Dołącz do czytelników
Brak wyników

Toys"R"us z kampanią DOOH na Dzień Dziecka

Artykuł | 27 maja 2015 |
169
Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, firma Toys"R"us we współpracy z agencją reklamową MYLED realizuje intensywną kampanię produktową na blisko 100 nośnikach LED w całej Polsce. To pierwsza na polskim rynku kampania wykorzystująca potencjał Digital-out-Of-Home, o tak dużym zasięgu.  

Marka Toys”R”us wykorzystała w kampanii możliwość ekranów zintegrowanych systemem MYLED, która polega na rotacji i podmianie komunikatu. Oznacza to, że w ramach jednej realizacji wyświetlają się różne spoty prezentujące inną ofertę, którą firma Toys”R”us, przygotowała dla swoich klientów. Wykorzystanie tej możliwości, pozwoliło firmie reklamować w przestrzeniach miast szeroką ofertę produktową.

Na nośnika...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy