Dołącz do czytelników
Brak wyników

Toys"R"us z kampanią DOOH na Dzień Dziecka

Artykuł | 27 maja 2015 |
68
Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, firma Toys"R"us we współpracy z agencją reklamową MYLED realizuje intensywną kampanię produktową na blisko 100 nośnikach LED w całej Polsce. To pierwsza na polskim rynku kampania wykorzystująca potencjał Digital-out-Of-Home, o tak dużym zasięgu.  

Marka Toys”R”us wykorzystała w kampanii możliwość ekranów zintegrowanych systemem MYLED, która polega na rotacji i podmianie komunikatu. Oznacza to, że w ramach jednej realizacji wyświetlają się różne spoty prezentujące inną ofertę, którą firma Toys”R”us, przygotowała dla swoich klientów. Wykorzystanie tej możliwości, pozwoliło firmie reklamować w przestrzeniach miast szeroką ofertę produktową.

Na nośnika...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy