Dołącz do czytelników
Brak wyników

Towarzystwo Allianz na Węgrzech wybrało innowacyjne rozwiązanie mPOS Ingenico

Artykuł | 16 marca 2015 |
203
Firma Ingenico Group (Euronext: FR0000125346-ING), światowy lider w dziedzinie bezproblemowych płatności, ma przyjemność poinformować, że została wybrana przez węgierski oddział towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz na dostawcę rozwiązania mPOS. Ingenico do końca 2015 roku w pełni wyposaży 800 agentów w mobilne rozwiązanie do akceptacji płatności.

Firma Ingenico Group (Euronext: FR0000125346-ING), światowy lider w dziedzinie bezproblemowych płatności, ma przyjemność poinformować, że została wybrana przez węgierski oddział towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz na dostawcę rozwiązania mPOS. Ingenico do końca 2015 roku w pełni wyposaży 800 agentów w mobilne rozwiązanie do akceptacji płatności.

POLECAMY

 Wprowadzenie do obsługi klientów rozwiązania mPOS idealnie uzupełnia globalną strategię cyfryzacji firmy Allianz. Dzięki rozwiązaniu dostarczanemu przez Ingenico, agenci ubezpieczeniowi będą w bezpieczny sposób przyjmować płatności za polisy natychmiast po uzgodnieniu kontraktu, niezależnie od miejsca pobytu klientów. W ten sposób, towarzystwo ubezpieczeniowe zwiększy efektywność biznesową i ulepszy doświadczenia zakupowe konsumentów.

 Ingenico dostarczy ubezpieczycielowi kompleksowe, w pełni zintegrowane rozwiązanie, na które składają się:

bezpieczny mobilny terminal iCMP, za pomocą Bluetooth łączący się ze specjalną aplikacją sprzedażową firmy Allianz, zainstalowaną na smartfonach agentów (Android i iOS),

·        kompleksowa platforma zarządzania mobilną sprzedażą, umożliwiająca zarówno zarządzanie opcjami wpływów i administracji, dostosowywania danych agenta i urządzenia, a także funkcji raportowania oraz bieżących analiz.

·         zabezpieczenie transakcji płatniczych za pomocą narzędzi spełniających najwyższe światowe standardy bezpieczeństwa, takich jak PCI DSS oraz szyfrowanie Point to Point.

 – Niezmiernie cieszy nas zaufanie towarzystwa Allianz, dzięki któremu rozwiązania Ingenico Group przyspieszą realizację strategii cyfryzacji ubezpieczyciela. Allianz otrzyma innowacyjne mobilne rozwiązanie łączące dedykowaną aplikację biznesową oraz bezpieczny system realizacji transakcji płatniczych – mówi Luciano Cavazzana, Dyrektor Zarządzający na Włochy, Europę Wschodnią i Afrykę, Ingenico Group. Ta sytuacja wspaniale ilustruje nasze możliwości wsparcia dużych firm, dzięki którym poprawiają one swoje relacje z klientami. Allianz, dzięki kompleksowemu i zintegrowanemu rozwiązaniu mPOS, skutecznie zwiększy swoją wydajność biznesową.

 – Jesteśmy podekscytowani współpracą z...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy