Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.
POLECAMY
Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.
Dołączyliśmy do ekipy Oficjalnych Partnerów Tour de Pologne. Ta współpraca wpisuje się w naszą strategię promowania zdrowia i aktywności fizycznej wśród klientów i pracowników. Co ważne, trasa Tour de Pologne biegnie przez miasta, w których znajdują się nasze sklepy, więc będziemy zachęcać kibiców i pracowników do dopingowania kolarzy na poszczególnych etapach – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.
Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonoruje zwycięzcę każdego z siedmiu etapów wyścigu, a także przyzna specjalną nagrodę. Tour de Pologne 2016 zostało podzielone na następujące etapy:
...Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!