Spółki z grupy Dentsu Aegis Network, realizują opartą o branded content kampanię reklamową dla marki Total. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis www.teamtotal.pl.
POLECAMY
Kluczowym elementem kampanii „Team Total”, do którego kieruje komunikacja we wszystkich kanałach, jest serwis internetowy www.teamtotal.pl. Jest to współtworzona przez zespół trzech ekspertów i pasjonatów motoryzacji strona, która jest skarbnicą wiedzy, inspiracji i ciekawostek dla polskich fanów sportów motoryzacyjnych. W skład zespołu Team Total wchodzą: Klaudia Podkalicka, najszybsza kobieta w ostatnim rajdzie Barbórki i Kia Picanto Cup, Waldemar Michalski mechanik i guru mistrzów kartingu z 40 letnim doświadczeniem w motorosportach oraz Jakub Wysocki były współpracownik Michaela Schumachera i ekspert od polskiego motorosportu. Na potrzeby serwisu przygotowano 28 filmów, w których Team Total opowie o wszystkim co związane jest z motorosportami, z perspektywy zawodników i mechaników. Widzowie nauczą się m.in. jak dokonywać prostych napraw w samochodzie, posiądą wiedzę nt. unikalnych detali i najnowszych technologii oraz będą mieli okazję zobaczyć porównania starych i nowych modeli popularnych samochodów.
Total konsekwentnie od lat wspiera kierowców i zespoły związane z motorosportami w Polsce i na świecie.- Mówi Ewa Kalinowska, Dyrektor Marketingu w Total. – Stworzenie platformy komunikacji www.teamtotal.pl jest naturalnym rozwinięciem globalnej strategii marki, w którym polskim fanom motorosportów prezentujemy naszych lokalnych ekspertów.
Serwis został zrealizowa...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!