Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa marka, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Tym samym Grupa kieruje do klientów z branży reklamowej i wydawniczej dedykowaną ofertę opracowaną przez zespół wyspecjalizowanych oraz doświadczonych ekspertów.
POLECAMY
TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych. Dzięki ekspertyzie technologicznej oraz doświadczeniu TogetherData, marketerzy oraz wydawcy korzystający z usług nowej marki będą mogli poznać realne możliwości Big Data i zastosować je w praktyce do swoich potrzeb.
Działania TogetherAudience będą koordynowane przez Pawła Mazurka (ManagingDirector) oraz Szymona Szmigla (Head of Commercial Sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint.
Big Data na topie
Powstanie nowej marki wpisuje się w światowe trendy. W badaniu PwC na potrzeby IAB Polska, 81 proc. firm zadeklarowało wykorzystywanie danych z narzędzi big data w swoich kampaniach marketingowych, a raport Instytutu McKinsey’a wskazuje, że przedsiębiorstwa, które ułożą prawidłowo puzzle z danych klientów, mogą liczyć na zwiększenie zysku nawet o 126 proc.
Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerówrozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów - mówi Paweł Mazurek. - Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi.
Co oferuje TogetherAudience?
TogetherAudience w swojej ofercie stawia na integrację danych klienta i łączenie usług. Nowa marka skoncentruje się na tworzeniu rozwiązań dedykowanych potrzebom oraz specyfice klienta, wykorzystujących szeroką paletę dostępnych na rynku metod i technologii, m.in. holistyczną analizę konsumenta czy wzbogacenie danych o informacje zewnętrzne. Jedną z głównych kompetencji firmy będzie indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii oraz profesjonalną analizę danych offli...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!