TogetherData stawia na consulting w reklamie

Aktualności
TogetherData tworzy specjalistyczną markę dedykowaną klientom z branży reklamowej. Na czele TogetherAudience staną Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel Nowa marka stawia na indywidualny consulting obejmujący wyznaczenie strategii w oparciu o profesjonalną analizę danych offline i online oraz szyte na miarę kampanie marketingowe

Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa marka, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Tym samym Grupa kieruje do klientów z branży reklamowej i wydawniczej dedykowaną ofertę opracowaną przez zespół wyspecjalizowanych oraz doświadczonych ekspertów.

POLECAMY

TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technolo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy