Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

3 sierpnia 2017

The World Games 2017 zakończone. Agencja MOOQ odpowiadała za ceremonię zamknięcia Igrzysk

228
TWG 2017 zgromadziło tłumy widzów. Ceremonia zamknięcia odbyła się na wrocławskim placu Wolności. Scenariusz i realizację wydarzenia przygotowała agencja MOOQ.

Ceremonia zamknięcia trwała 2 godziny, a wydarzenie rozpoczął kolorowy pochód uczestników, którzy wzięli udział w sportowych zmaganiach. We Wrocławiu zmierzyło się około 3500 sportowców, w przeszło 30 dyscyplinach. Widzowie zgromadzeni pod budynkiem Narodowego Forum Muzyki mogli obejrzeć wypełnione światłem i dźwiękiem uroczyste przejście osóbstartującychw tegorocznych rozgrywkach. Pochód sportowców uatrakcyjniał zespół akrobatów z Grupy Everest. Za dobór artystów, którzy uświetnili wieczór, odpowiadała bezpośrednio agencja MOOQ: „To wielkiei bardzo ważne wydarzenie dla Wrocławia. Przygotowując koncepcję zamknięcia TWG 2017 zależało nam na tym, aby odpowiednio uhonorować nie tylko zwycięzców, ale również podziękować wszystkim tym, którzy sprawili, że całe Igrzyska były takie niesamowite. To nie tylko sportowcy, ale również Wrocławianie i kibice z całego świata” – mówi Filip Filar, Partner Zarządzający w MOOQ i współautor scenariusza.

POLECAMY

Po uroczystym pochodzie odbyło się oficjalne przekazanie flagi The World Games burmistrzowi Birminghamw stanie Alabama, gdzie odbędą się w 2021 kolejne Igrzyska. Flagę Williamowi Bellowi przekazał Prezydent International World Games Association José Perurena, po odebraniu jej z rąk Prezydenta Wrocławia, Rafała Dutkiewicza.

Agencja MOOQ przygotowała nie tylko koncepcję wydarzenia, ale również była odpowiedzialna za produkcję i reżyserię oraz dobór artystów, którzy wystąpili na ceremonii zamknięcia. „Do uświetnienia wydarzenia zaprosiliśmy najlepszych wrocławskich wykonawców, którzy są doskonałą wizytówką naszego miasta. Koncert uświetnili: L.U.C z formacją Rebel Babel Ensemble wraz muzykami, Zgas, Ania Kłys, Natalia Lubrano czy dziewczyny z Girls on Fire. To Ci artyści zapewnili wszystkim widzom niezapomniane wrażenia muzyczne” – dodaje Filip Filar z MOOQ.

Oprócz muzycznych doznań, agencja MO...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy