Dołącz do czytelników
Brak wyników

The Media Insight z nową kampanią Ahmad Tea

Artykuł | 27 marca 2015 |
171
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Słynna marka angielskiej herbaty promowana jest online. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Słynna marka angielskiej herbaty promowana jest online. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight.

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej herbat Ahmad Tea London realizowana jest w internecie m.in. w najpopularniejszych kanałach VoD – Player.pl, Ipla.tv, na YouTube oraz w innych serwisach wideo. W działaniach ponownie wykorzystywany jest 30-sekundowy spot wizerunkowy marki, który fani brandu mogli po raz pierwszy zobaczyć w grudniu ub.r. Kampania pod hasłem „Tea is our life...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy