Dołącz do czytelników
Brak wyników

The Media Insight z nową kampanią Ahmad Tea

Artykuł | 27 marca 2015 |
98
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Słynna marka angielskiej herbaty promowana jest online. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Słynna marka angielskiej herbaty promowana jest online. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight.

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej herbat Ahmad Tea London realizowana jest w internecie m.in. w najpopularniejszych kanałach VoD – Player.pl, Ipla.tv, na YouTube oraz w innych serwisach wideo. W działaniach ponownie wykorzystywany jest 30-sekundowy spot wizerunkowy marki, który fani brandu mogli po raz pierwszy zobaczyć w grudniu ub.r. Kampania pod hasłem „Tea is our life...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy