Dołącz do czytelników
Brak wyników

The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea

Artykuł | 17 grudnia 2014 |
187
Właśnie wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są w internecie, głównie w serwisach VoD. Za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy The Media Insight.
Właśnie wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są w internecie, głównie w serwisach VoD. Za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy The Media Insight.

Najnowsza kampania herbat Ahmad Tea London realizowana jest online. 30-sekundowy spot wizerunkowy marki emitowany jest m.in. w wiodących kanałach VoD – Player.pl oraz Ipla.tv, na YouTube, a także w innych serwisach video. Spot w przewrotny sposób podkreśla brytyjski rodowód marki Ahmad Tea London, a także ogromną pasję i zamiłowanie do herbaty, które towarzyszą twórcom brandu. To pierwsza adaptacja filmu na rynek polski. Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r. Na prz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy