Kampania digitalowa obejmuje: 30 s. spoty video emitowane na YouTube, działania w social mediach na Facebooku i Twitterze, działania kontekstowe w TV Guidach i na Filmweb.pl oraz działania
w mobile’u umożliwiające precyzyjne dotarcie do fanów seriali. W kampanii online skorzystano
z narzędzi programmatic GroupM – Xaxis.Osią działań realizowanych w telewizji dla serialu
„The Gifted: Naznaczeni” jest30 s. spot emitowany w stacjach TVN oraz Polsat. W ramach OOH wykorzystano siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centralnym punkcie Warszawy – w okolicach Dworca Centralnego.
POLECAMY
Premiera „The Gifted: Naznaczeni” była wspierana także przez dwóch popularnych Youtuberów
– Mamiko i Naruciaka. Influencerzy stworzyli dedykowane odcinki inspirowane serialem
i przeprowadzili konkurs dla swoich fanów, który zakończył się sesją zdjęciową z uczestnikami.
Za koordynację działań odpowiada zespół pionu Invention w Mindshare we współpracy
z TalentMedia. Wspólnie z partnerem serialu nc+, w galeriach handlowych w pięciu miastach:
w Warszawie, Bydgoszczy, Komornikach pod Poznaniem, Krakowie i Rzeszowie – realizowane są
z kolei akcje specjalne skierowane do widzów, w których poszukiwani są ludzi z supermocami.
Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group,w skład którego wchodzą takie marki,jak:FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
***
O Mindshare Polska
Mindshare Polska jest oddziałem globalnego...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!