„The Gifted: Naznaczeni” najnowsza produkcja FOX w kampanii Mindshare

Aktualności
3 października na kanale FOX debiutuje serial „The Gifted: Naznaczeni”. Premierze nowej produkcji FOX towarzyszy kampania medialna realizowana przez Mindshare Polska w internecie, telewizji i OOH. Działaniom mediowym towarzyszą organizowane we współpracy z nc+ akcje eventowe odbywające się w galeriach handlowych w pięciu polskich miastach.

Kampania digitalowa obejmuje: 30 s. spoty video emitowane na YouTube, działania w social mediach na Facebooku i Twitterze, działania kontekstowe w TV Guidach i na Filmweb.pl oraz działania
w mobile’u umożliwiające precyzyjne dotarcie do fanów seriali. W kampanii online skorzystano
z narzędzi program...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy