Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

11 października 2017

“The fresh taste of the land” nowym hasłem Farm Frites

0 347
Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na „The freshtaste of the land”. Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.

Rynek produktów mrożonych w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Pomimo wielu dyskusji na temat wykorzystania produktów mrożonych w lokalach gastronomicznych, restauratorzy wciąż decydują się na ten krok argumentując go zdecydowaną oszczędnością czasu, zwiększoną wydajnością oraz stałą ceną i jakością produktów  zarówno w okresie zimowym, jak i letnim.  Według raportu GFK, spośród niemal tysiąca lokali gastronomicznych, aż 78 proc. decyduje się na wykorzystanie mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Największą popularnością cieszą się one w przyhotelowych restauracjach, restauracjach, lunch barach oraz fast foodach[i].

POLECAMY

- „Oczekiwania lokali gastronomicznych koncentrują się wokół wysokiej jakości menu. Przypuśćmy, że kucharz decyduje się na samodzielne przygotowanie frytek ze świeżego ziemniaka.Na początku musi go umyć i obrać,w ten sposób traci już blisko 1/3 z każdego kilograma. Do tego dochodzi wydłużony czas przygotowania takich frytek, a co za tym idzie wyższy koszt wykonanej pracy. Zastosowanie produktów mrożonych skraca czas przygotowania dań oraz zapewnia brak odpadów i strat przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości produktów” – mówi Joanna Klasa – Marketing Manager
w Farm Frites International.

Odpowiednio przechowywane oraz przyrządzane mrożone wyroby ziemniaczane posiadają praktycznie tyle samo składników odżywczych co  świeże produkty.

- „Coraz więcej ludzi na całym świecie cieszy się smakiem frytek. O to właśnie nam chodziło, by znaleźć ich najlepszy smak. Jak to robimy? Frytki Farm Frites produkowane są z wyselekcjonowanych odmian ziemniaków, przy zachowaniu pełnej staranności i kontroli produkcji. Dzięki temu Konsumenci mogą cieszyć się smacznym, złocistym,chrupiącym produktem i wracają po więcej. Ważne jest jednak to, aby stale się rozwijać i dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb rynku.” -  dodaje Joanna Klasa.

Farm Frites to rodzinna firma wywodząca się z Holandii, z lokalnym podejściem do upraw, produkcji
i budowania relacji. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Bazując na najlepszych wartościach globalnej marki, Farm Frites wykorzystuje lokalne zasoby eksperckiej wiedzy i umiejętności swojego zespołu, dzi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy