Dołącz do czytelników
Brak wyników

Technologiczny Start-up pomoże zwiększyć sprzedaż w Internecie

Artykuł | 27 listopada 2015 |
164
Ruszyła platforma technologiczna SalesBee oferująca zestaw narzędzi wspierających sprzedaż w Internecie. Rozwiązania należące do kategorii Sales Booster mają pomagać sklepom internetowym w budowaniu trwałych relacji z klientami oraz optymalizować sprzedaż. Innowacyjne multinarzędzie, którego zaletą jest automatyczna implementacja oraz intuicyjny system do zarządzania, będzie rozwijane o nowe funkcjonalności. Twórcy SalesBee chcą, aby ich rozwiązanie znalazło się w światowej czołówce w swojej kategorii. Pierwsze wdrożenia SalesBee pokazują, że sprzedaż w sklepie internetowym może zostać zwiększona nawet o 30 proc.

Ruszyła platforma technologiczna SalesBee oferująca zestaw narzędzi wspierających sprzedaż w Internecie. Rozwiązania należące do kategorii Sales Booster mają pomagać sklepom internetowym w budowaniu trwałych relacji z klientami oraz optymalizować sprzedaż. Innowacyjne multinarzędzie, którego zaletą jest automatyczna implementacja oraz intuicyjny system do zarządzania, będzie rozwijane o nowe funkcjonalności. Twórcy SalesBee chcą, aby ich rozwiązanie znalazło się w światowej czołówce w swojej kategorii. Pierwsze wdrożenia SalesBee pokazują, że sprzedaż w sklepie internetowym może zostać zwiększona nawet o 30 proc.

POLECAMY

Założycielem i właścicielem SalesBee jest Piotr Grzybczak, doświadczony menedżer, który specjalizuje się w tworzeniu start-upów wykorzystujących nowoczesne technologie. Współtworzył i wprowadzał na rynek markę Tax Care, następnie Energię dla firm, podmiot działający na rynku energii odnawialnej. Ostatnim jego projektem było uruchomienie pierwszego w Polsce internetowego banku specjalizującego się w oszczędzaniu i inwestowaniu – BGŻOptima. Wcześniej doradzał także w rozwoju biznesu klientom Boston Consulting Group jako Project Leader. Obecnie postanowił zbudować własną firmę, której głównym polem działania będzie wspomaganie branży
e-commerce.

SalesBee to multinarzędzie wspomagające zarządzanie sklepem internetowym, dzięki lepszemu poznaniu zachowań klientów sklepu, komunikację z nimi w czasie rzeczywistym oraz mailingi, a w konsekwencji zwiększające liczbę zamówień w sklepie. - Według badań tylko 3 na 100 osób wchodzących na stronę sklepu internetowego dokonuje zakupu. Dajemy rozwiązania, które mogą znacznie poprawić ten wskaźnik. SalesBee to zewnętrzne rozwiązanie dostosowane do średnich i małych sklepów z szybką, automatyczną instalacją, nie wymaga ingerencji w stronę – mówi Piotr Grzybczak.

Narzędzia udostępniane przez SalesBee pozwalają na identyfikację osób wchodzących na stronę, analizę czasu na niej spędzonego oraz wsparcie dla monitoringu zachowań osób używających różnych urządzeń (x-devices). Automatycznie integrują się z kanałami adwords i mediami społecznościowymi by śledzić ruch z płatnych sfer. Mechanizmy SalesBee reagują na zachowanie klienta na stronie, podpowiadając mu jakie produkty wybrać. Pierwsze wdrożenia SalesBee pokazują, że sprzedaż w sklepie internetowym może zostać zwiększona nawet o 30 proc. Platforma zbudowana została tak, aby była prosta i intuicyjna w obsłudze, a przejrzysta prezentacja danych maksymalnie skracała czas obsługi. Właściciel sklepu internetowego ma do dyspozycji także aplikację mobilna na smartfony z systemem operacyjnym Android, dzięki czemu może zarządzać sprzedażą z dowolnego miejsca. Przez aplikację na urządzenia mobilne zarządzający sklepem otrzymuje w czasie rzeczywistym alerty, między innymi o nowych zamówieniach, spadku lub wzroście odwiedzin na stronie lub samej jej dostępności dla k...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy