Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

21 czerwca 2018

Technologia RTB House uznana za najlepsze zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu

238
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.

RTB House nominowano do nagrody w aż dwóch kategoriach – „Best Application of AI for Sales and Marketing” oraz „Best Innovation in Deep Learning” - uznanie jury firma zdobyła za innowacyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji i wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii. Zastosowana technologia pozwala na precyzyjne określenie postaw i intencji zakupowych konsumentów, trafniejsze rekomendacje produktów oraz bardziej precyzyjne oszacowanie prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamy przez użytkowników.

POLECAMY

Technologia ta pozwala przewidzieć unikalne nawyki i pragnienia użytkownika, a także umożliwia tworzenie spersonalizowanych reklam dotyczących nie tylko produktów kupowanych najczęściej, ale również tych, o których nawet nie pomyśleliśmy, a które mimo to odpowiadają naszym profilom zakupowym i mogą okazać się dla nas interesujące. Według danych RTB House algorytmy deep learningu sprawiają, że działania reklamowe są do 50 proc. bardziej efektywne niż tradycyjne. Skutkuje to zwiększeniem efektywności działań retargetingowych i wyższym zwrotem z inwestycji dla klientów (ROI).

Zdobyta nagroda The AIconics pokazuje, że nasza technologia jest najlepszym zastosow...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy