Technologia Oculus Rift w kampanii Forda - Mindshare Polska zachęca do przyjrzenia się Focusowi raz jeszcze

Aktualności
Akcja z wykorzystaniem Oculus Rift – technologii rzeczywistości wirtualnej – wspiera  wprowadzenie na rynek nowej generacji modelu Ford Focus. Za kompleksową realizację działań odpowiada Mindshare Polska.

Akcja z wykorzystaniem Oculus Rift – technologii rzeczywistości wirtualnej – wspiera  wprowadzenie na rynek nowej generacji modelu Ford Focus. Za kompleksową realizację działań odpowiada Mindshare Polska.

POLECAMY

W galeriach handlowych w pięciu miastach Polski prezentowana jest n...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy