W dniach 14-15 września w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja TCC – jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej.
Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.
Coraz powszechniej mówi się, że jesteśmy świadkami rozpędzającej się czwartej rewolucji przemysłowej (Industry 4.0). Będzie ona wyzwaniem dla całej branży. Dzieje się tak zarówno za sprawą technologii, które wprowadzane są do tej branży, jak i rozwiązań technologicznych, które stają się dostępne dla klientów, zmieniając przy tym ich zachowania konsumenckie. W rezultacie klienci stają się coraz lepiej poinformowani i bardziej wymagający. Przekłada się to wprost na rosnącą presję na firmy ubezpieczeniowe, aby...
Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.
Coraz powszechniej mówi się, że jesteśmy świadkami rozpędzającej się czwartej rewolucji przemysłowej (Industry 4.0). Będzie ona wyzwaniem dla całej branży. Dzieje się tak zarówno za sprawą technologii, które wprowadzane są do tej branży, jak i rozwiązań technologicznych, które stają się dostępne dla klientów, zmieniając przy tym ich zachowania konsumenckie. W rezultacie klienci stają się coraz lepiej poinformowani i bardziej wymagający. Przekłada się to wprost na rosnącą presję na firmy ubezpieczeniowe, aby...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!