Dołącz do czytelników
Brak wyników

TapOn z Polską Nagrodą Inteligentnego Rozwoju 2016

Artykuł | 27 października 2016 |
276
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingowych. Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju otrzymują autorzy najbardziej innowacyjnych projektów w danym roku. Wśród laureatów znajdują się polskie firmy i instytucje, które tworzą rozwiązania w oparciu o nowe technologie. TapOn znalazł się z tej okazji w gronie firm wdrażających projekty w branży kosmicznej, takich jak Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk czy ABM Space.
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingowych.

Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju otrzymują autorzy najbardziej innowacyjnych projektów w danym roku. Wśród laureatów znajdują się polskie firmy i instytucje, które tworzą rozwiązania w oparciu o nowe technologie. TapOn znalazł się z tej okazji w gronie firm wdrażających projekty w branży kosmicznej, takich jak Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk czy ABM Space.

Jury konkursu dostrzegło, że platforma TapOn wypełnia lukę na rynku usług skierowanych do handlu detalicznego - bardzo konkurencyjnej gałęzi gospodarki. Firmy handlowe wciąż poszukują coraz szybszych, elastyczniejszych i tańszych sposobów na dotarcie do klienta. Na to zapotrzebowanie odpowiada TapOn, który wykonuje automatycznie działania marketingowe, które dotychczas prowadziły nawet kilkuosobowe działy marketingu i sprzedaży.

W ramach systemu TapOn przedsiębiorcy mogą łatwo uruchomić różnorodne, działające automatycznie kampanie marketingowe. Wśród nich są zaawansowane, np. transakcyjne, geolokacyjne czy oparte o gry miejskie, jak również klasyczne, bazujące na konkursach i promocjach. Można w nich nagradzać klientów za przebywanie w określonym miejscu, czasie, sposób płatności lub na podstawie innych wybranych kryteriów. System oferuje również wykonujące się automatycznie kampanie dedykowane uczestnikom wydarzeń masowych (akcje społeczne, koncerty czy mecze). Przykładowo: strzelony gol powoduje wysłanie kibicom kodu rabatowego do wykorzystania w sklepach danej marki. TapOn pozwala przy tym docierać do klientów poprzez wiadomości SMS, e-mail i komunikaty push.

– System TapOn zdobywa coraz większą popularność na polskim rynku – mówi Tom Ozimek, dyrektor operacyjny Profit Network. – Potencj...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy