Ocena: 3/5
POLECAMY

Sankcje nałożone na Rosję w wyniku jej agresji na Ukrainę zweryfikowały intencje firm, które ostatnimi czasy na sztandary wzniosły dobro społeczne. Z Rosji całkowicie wyszedł Deutsche Telekom, zabierając ze sobą informatyków, którzy wyrazili taką chęć. LPP zamknęło wszystkie swoje sklepy. Firmy technologiczne zablokowały swoje usługi. Nie działają płatności kartami Visa i MasterCard, zablokowane są GooglePay i ApplePay. Niektóre marki wstrzymały działania w Rosji, ale niekoniecznie zadeklarowały jej opuszczenie. Tak postąpiły Ikea, McDonald’s i Coca-Cola, a np. KFC i Pizza Hut tylko zamroziły działania rozwojowe. Firmy farmaceutyczne wstrzymały niektóre działania, ale podstawowe lekarstwa nadal sprzedają Rosjanom. Z Rosji za to wycofały się konglomeraty i agencje reklamowe, jak Publicis, Dentsu, Omnicom, Group One, a festiwal Golden Drum zawiesił przyjmowanie zgłoszeń z Rosji. Szerokim echem odbiły się natomiast informacje o tych firmach, które postanowiły przeczekać. Konsumen...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!