Szersze spojrzenie na viewability wideo

Aktualności
Rok 2017 w dużej mierze zdominowały dyskusje dotyczące viewability, także viewability reklam wideo. W tych rozważaniach często jednak zapomina się o podstawowej prawdzie - reklama wideo to dodatek, czasem bardzo interesujący i wartościowy, ale nadal jedynie dodatek do właściwego formatu wideo.

Nie istnieje wysokie viewability reklamy bez dobrego contentu wideo, chyba, że jest wynikiem tricków i sztucznego zwiększania oglądalności. Może zatem zamiast skupiać się na samym parametrze, należałoby poświęcić część dyskusji na analizę, co i jak zrobić, aby nie dopychać viewability reklam wideo kolanem? Zgodnie ze słowami Howarda Gossage’a, guru świata reklamy – Nikt nie ogląda reklam. Ludzie oglądają to, co ich interesuje. Czasami są to reklamy. [ENG - Nobody watches ads. People watch what interest them. Sometimes it is an ad.]

POLECAMY

Użytkownicy poszukują contentu wideo dopasowanego do ich potrzeb i zaintereso...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy