Nie istnieje wysokie viewability reklamy bez dobrego contentu wideo, chyba, że jest wynikiem tricków i sztucznego zwiększania oglądalności. Może zatem zamiast skupiać się na samym parametrze, należałoby poświęcić część dyskusji na analizę, co i jak zrobić, aby nie dopychać viewability reklam wideo kolanem? Zgodnie ze słowami Howarda Gossage’a, guru świata reklamy – Nikt nie ogląda reklam. Ludzie oglądają to, co ich interesuje. Czasami są to reklamy. [ENG - Nobody watches ads. People watch what interest them. Sometimes it is an ad.]
POLECAMY
Użytkownicy poszukują contentu wideo dopasowanego do ich potrzeb i zaintereso...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!