Szczęśliwy jak Polak w pracy

Aktualności

Warszawa, 09 listopada 2016 r. Koniec ze stereotypem Polaka marudy i bumelanta! Mimo obiegowych opinii, że słyniemy z narzekania i marudzenia, nasze narodowe malkontenctwo nie przekłada się na pracę. Badanie zrealizowane przez niezależny instytut Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services pokazuje, że Polak jest nie tylko zadowolony z pracy, ale także zaangażowany. Systematyczna poprawa kondycji polskiego rynku pracy przekłada się na optymizm pracowników. Aż 75 % aktywnych zawodowo Polaków jest zadowolonych ze swojej pracy. Jedynie co 10 jest niezadowolony i zwykle są to osoby wypalone zawodowo, nie lubiące i nie czujące satysfakcji z tego czym się zajmują. Polacy też wcale nie lenią się w pracy. Zaan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy