Święta w branży e-commerce:RTB House sprawdziło jak internaucirobią zakupy w grudniu.

Aktualności
Ze względu na przedświąteczny sezon zakupowy i poświąteczne wyprzedaże, grudzień jest wyjątkowym miesiącem dla branży e-handlu. Według analiz RTB House internauci w grudniu najchętniej odwiedzają e-sklepy i robią zakupy w poniedziałki, a najrzadziej w soboty. Od połowy grudnia wysokie zainteresowanie zakupami w Internecie zaczyna systematycznie spadać, co może przekładać się na wyższe wskaźniki sprzedaży offline. Mimo to, bezpośrednio w święta, w dniach 25 i 26 grudnia internauci najchętniej klikają w reklamy.

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowejopartej na deep learningu, zbadałazachowania internautów w sieci w grudniu, czyli w trakciejednego z najgorętszych okresów zakupowychdla branży e-commerce. W tym celu firma przeanalizowała zagregowane dane z ponad 40 rynków w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

POLECAMY

W grudniu internauci najchętniej odwiedzają sklepy internetowe i robią w nich zakupy w dni robocze. Szcz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy