Dołącz do czytelników
Brak wyników

Świadome zarządzanie marką kluczem do sukcesu

Artykuł | 4 listopada 2015 |
169
W dniach 26-27 listopada w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się V Kongres Innowa-cyjnego Marketingu w Samorządach, który w ubiegłych latach cieszył się dużym zainteresowaniem, nie tylko wśród samorządowców. Tegoroczna edycja dotyczyć będzie strategii miasta i regionu, sku-tecznego jej tworzenia, a także wdrażania. Organizatorem Kongresu jest firma Exacto.

W dniach 26-27 listopada w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się V Kongres Innowa-cyjnego Marketingu w Samorządach, który w ubiegłych latach cieszył się dużym zainteresowaniem, nie tylko wśród samorządowców. Tegoroczna edycja dotyczyć będzie strategii miasta i regionu, sku-tecznego jej tworzenia, a także wdrażania. Organizatorem Kongresu jest firma Exacto.

POLECAMY

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to wydarzenie, którego celem jest wymiana doświadczeń i opinii praktyków biznesu i samorządowców, którzy codziennie zajmują się planowaniem i wdrażaniem roz-wiązań komunikacyjnych i marketingowych w samorządach. Kongres jest w szczególności skierowany do przedstawicieli samorządów, administracji, agencji, jak i instytucji okołobiznesowych. Jego motywem prze-wodnim są strategie, które powinny stanowić fundament długofalowego działania, jakim jest kreowanie wize-runku miasta i regionu.

Strategia jako element skutecznego zarządzania komunikacją i promocją Podczas Kongresu dużo uwagi poświęcone będzie tworzeniu i wdrażaniu dokumentów strategicznych. Prele-genci będą omawiali dotychczas wdrożone strategie, ale także zwrócą uwagę na często pojawiające się pro-blemy i bariery w ich wdrażaniu. Największym współcześnie problemem jest to, że tworzy się strategie zbyt skomplikowane, wyrafinowane, już nie tylko trudne w czytaniu, ale prawie niemożliwe do wdrożenia. Tam, gdzie strategia jest przygotowana w profesjonalny sposób i właściwie wdrożona – jest ona drogowskazem dla całej organizacji. Porządkuje komunikację, nadając jej ton i spójność. - mówi Bohdan Pawłowicz, członek Rady Nadzorczej IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Najważniejsze tematy dyskusji

Podczas wykładów prelegenci przedstawią m.in. zalety systemów bezzałogowych, które mogą zostać śmiało wykorzystane do promocji terenów inwestycyjnych w gminach. W trakcie Kongresu nie zabraknie też tematu związanego z identyfikacją wizualną jednostek samorządów terytorialnych oraz ich obecności w Internecie, z praktycznymi przykładami wykorzystania możliwości, jakie daje obecnie technologia. Swoje miejsce w dyskusji znajdą również kwestie związane z aplikacjami i mobilnymi stronami internetowymi, będącymi podstawą cyfrowej strategii promocji w samorządach. Prelegenci podkreślą także znaczenie i miejsce mediów w strategii samorządów. Dodatkowo zostanie poruszona kwestia tworzenia ekosystemu mediów w mieście, która nie jest najłatwiejszym zadaniem, jednak wiedza i odpowiednie podejście do tematu mogą zapewnić sukces. Ważne, aby wiedzieć w jaki sposób budować nasze media, jak je promować. Nie wystarczy tworzenie przeciętnego contentu, on musi być ciekawy żeby zainteresować i co najważniejsze - zaangażować. Powinniśmy wychodzić naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom mieszkańców, którzy są naszymi głównymi odbiorcami. - powiedział Szymon Sikorski, Prezes Zarządu PUBLICON.

Ponadto, "konkretnie i praktycznie" zostanie omówiony temat wpływu społecznego. Prelegenci będą mówić także o tym, jak rozwijać relacje ze wszystkimi, których dotyczy wdrażana strategia. Kiedy promujemy region trudno robić to w oderwaniu od jego poszczegó...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy