Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

14 września 2017

Sukces kampanii promocyjnej ZenCard dla Visa i sieci hurtowni MAKRO

200
Uruchomiona z początkiem sierpnia br. kampania promocyjna w sieci hurtowni MAKRO, oparta o technologię ZenCard 2.0, zakończyła się sukcesem. W dni jej obowiązywania odnotowano wzrost liczby dziennych transakcji kartami i istotne zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego.

Pierwsza kampania oparta na technologii ZenCard po przejęciu przez PKO Bank Polski i integracji z systemami eService, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci hurtowni MAKRO – łącznie przyznano im100% dostępnych w ramach promocji bonów promocyjnych.

POLECAMY

Współpraca z Visa i MAKRO pokazała, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie, zarówno ze strony klientów, jak i sprzedawców, na innowacyjne rozwiązaniaw obszarzeupraszczaniaprogramów i akcji lojalnościowo-rabatowych– komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard, narzędzia do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu– Kampania, którą opracowaliśmy dla Visa i MAKRO, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci – w trakcie jej trwania odnotowano znaczącywzrost transakcji kartami Visa w kwocie co najmniej 500 zł, a już od drugiego weekendu trwania akcjisystem ZenCardprzyznawał wszystkie dostępne w dziennej puli bony.Klienci docenili możliwość natychmiastowego otrzymaniapotwierdzenia o przyznaniu nagrody przy kasie i szybką reakcję terminala płatniczego na ich transakcje. Jesteśmy przekonani, że kolejne planowane przez nas współprace z sieciami handlowymi oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami również zakończą się sukcesem.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard,zintegrowanej z systemami eService, trwała od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku[1]we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Klienci MAKRO, dokonując płatności kartą Visa za minimum500 zł, otrzymywaliz terminala wydruk upoważniający do odbioru bonu towarowego o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Bony można było odebrać w ciągu 3 dni od daty dokonania płatności, a na ich wykorzystanie klienci sieci MAKRO mają czas do końca września br.

ZenCard umożliwił stałe monitorowanie wyników kampanii w czasie rzeczywistym, co zapewniło możliwość szybkiego reagowaniana zachowania klientów oraz zwiększania puli dostępnych kuponów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze wspólnej promocji dla klientów sieci hurtowni MAKRO, która wsparła realizację naszego strategicznego celu – ograniczenia wśród przedsiębiorców udziału transakcji gotówkowych na rzecz wzrostu udziału transakcji kartami Visa – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa – Dzięki ZenCard mogliśmy na bieżąco analizować wyniki promocji i reagować, np. zwiększając pulę dostępnych bonów – dodaje Jakub Kiwior.

Cieszymy się, że akcja z Visa zakończyła się sukcesem. Znaczne wzrosty transakcji kartami oraz zwiększona wartość koszyka świadczą o tym,że klienci chętnie uczestniczą w tego typu aktywnościach. Wspólna promocja i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi jest zgodne z naszą strategiąbudowy wizerunku nowoczesnego Partnera dla małych iwiększych firm – wskazuje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy