Dołącz do czytelników
Brak wyników

Studio developerskie SteamBytes przekształca się w MythicOwl i stawia na VR Education.

Artykuł | 6 września 2016 |
199
Po dwóch latach funkcjonowania warszawskie studio developerskie SteamBytes podjęło decyzję o rozszerzeniu profilu swojej działalności. Dotychczas SteamBytes projektowało edukacyjne gry przeznaczone na urządzenia mobilne. Teraz jako MythicOwl stanie się również pierwszym polskim studiem, które rozpocznie projektowanie gier edukacyjnych na platformy Virtual Reality – cieszą się one coraz większym zainteresowaniem także w Polsce.

Po dwóch latach funkcjonowania warszawskie studio developerskie SteamBytes podjęło decyzję o rozszerzeniu profilu swojej działalności. Dotychczas SteamBytes projektowało edukacyjne gry przeznaczone na urządzenia mobilne. Teraz jako MythicOwl stanie się również pierwszym polskim studiem, które rozpocznie projektowanie gier edukacyjnych na platformy Virtual Reality – cieszą się one coraz większym zainteresowaniem także w Polsce.

POLECAMY

Studio postanowiło zaoferować sympatykom gier edukacyjnych możliwość korzystania ze swoich produktów na większej gamie urządzeń: nie tylko na smartfonach i tabletach, ale także na laptopach, komputerach stacjonarnych czy telewizorach, do których wystarczy podłączyć urządzenie obsługujące Virtual Reality. – Wyjście poza segment gier mobilnych to dla nas ogromny krok do przodu.  – mówi Tomasz Mularczyk, założyciel studia – Prawdopodobnie jako pierwsze studio developerskie w Polsce wkraczamy w świat VR Education. To młody i rozwojowy segment, na którym bardzo brakuje ciekawych, edukacyjnych propozycji.

Virtual Reality Education to wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji. Z badań firmy EON Reality wynika, że to bardzo efektywne wsparcie w nauczaniu: dzięki VR uczymy się szybciej, o 100% zwiększa się natężenie uwagi uczniów, a wyniki w testach poprawiają się o 30%. Sam rynek Virtual Reality na świecie rozwija się coraz dynamiczniej – według prognoz Digi Capital obecnie jest on wart kilka miliardów dolarów, a w 2020 r. jego wartość może osiągnąć nawet 30 miliardów dolarów.

Zmiana nazwy studia podyktowana została chęcią odróżnienia się od popularnej platformy dystrybuującej gry na rynku VR – Steam. Nowa nazwa MythicOwl („Mityczna Sowa”) została wybrana ze względu na połączenie wartości takich jak ciekawość, odkrywanie świata, rozwój umysłu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy