Dołącz do czytelników
Brak wyników

Studio animacji i postprodukcji Human Ark w kampanii informacyjnej dla Ministerstwa Środowiska.

Artykuł | 7 kwietnia 2014 |
77
„Małe czy duże przyda się naturze” - pod takim tytułem ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska na temat różnorodności biologicznej, kierowana do dzieci.

„Małe czy duże przyda się naturze” - pod takim tytułem ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska na temat różnorodności biologicznej, kierowana do dzieci.

Jej celem jest wykształcenie u najmłodszych świadomości, że człowiek oraz wszystkie środowiska zależą od siebie i wzajemnie się potrzebują. Koncepcję i strategię kampanii przygotowała Agencja Men At Work. Za produkcję, animację i reżyserię spotów odpowiada warszawskie studio animacji Human Ark.

W ramach kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Środowiska studio Human Ark stworzyło cztery spoty, których bohaterami są zwierzęta – dżdżownica, jeż, mrówki oraz żaba. Kampania ma trafić do dzieci w wieku od 4 do 9 lat i do ich opiekunów. Mocnym jej punktem jest strona kreacyjna. Rymowane teksty (Malina Prześluga – Delimata, Men At Work), wpadająca w ucho muzyka (Szymon Wysocki) i animowani bohaterowie, stworzeni na potrzeby kampanii przez znanego rysownika Tomka Leśniaka (Human Ark) budują urokliwy obraz całości. Dzieci uczą się poprzez zabawę i obserwację, łatwiej zapamiętują to, co przyciąga ich uwagę i wzbudza zainteresowanie, dlatego forma komunikacji przyjęta w spotach dopasowana jest do poziomu ich rozwoju i zdolności percepcji świata.

- Praca przy tym niezwykle prestiżowym projekcie była dla nas wielką przyjemnością, wszyscy wspaniali artyści z naszego studia zaangażowali się w produkcję całkowicie. Formuła pięknych stylistycznie, oryginalnych, zwariowanych scenek musicalowych sprawdziła się doskonale i wierzymy, że przełoży się na skuteczność kampanii. Cały nasz zespół do dziś nuci pod nosem piosenki z filmów - mówi Wojtek Wawszczyk, jeden z prowadzących studio Human Ark.

Każdy z czterech spotów kończy się wspólnym hasłem „Małe czy duże przyda się naturze”, nawiązującym do idei całej akcji - różnorodności biologicznej i wynikających z niej wzajemnych powiązań. Reżyserią spotów zajęli się Tomasz Leśniak i Wojtek Wawszczyk z Human Ark. Kampania jest współfinansowana z fundu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy