Dołącz do czytelników
Brak wyników

Strategiczne decyzje personalne w polskim oddziale NEC Display Solutions

Artykuł | 19 kwietnia 2017 |
170
Z początkiem kwietnia br. oraz wraz z rozpoczęciem nowego roku finansowego, firma NEC Display Solutions zmienia model zarządzania sprzedażą, aby być jeszcze bliżej kluczowych partnerów, wspierać ich w strategicznych projektach oraz współtworzyć wartość dodaną - tak istotną dla klientów końcowych. Osobami odpowiedzialnymi za rozwój sprzedaży produktów i rozwiązań NEC na rynku polskim zostają Bartłomiej Płuciennik i Jacek Smak, osoby od ponad 10 lat związane z firmą.

Z początkiem kwietnia br. oraz wraz z rozpoczęciem nowego roku finansowego, firma NEC Display Solutions zmienia model zarządzania sprzedażą, aby być jeszcze bliżej kluczowych partnerów, wspierać ich w strategicznych projektach oraz współtworzyć wartość dodaną - tak istotną dla klientów końcowych. Osobami odpowiedzialnymi za rozwój sprzedaży produktów i rozwiązań NEC na rynku polskim zostają Bartłomiej Płuciennik i Jacek Smak, osoby od ponad 10 lat związane z firmą.

POLECAMY

 

Od kwietnia br. Jacek Smak oraz Bartłomiej Płuciennik zostali awansowani na stanowiska v-ce dyrektorów handlowych, odpowiedzialnych za rozwój dwóch najważniejszych grup produktowych. Oprócz kontynuowania wsparcia kluczowych partnerów i rynków wertykalnych, Bartłomiej Płuciennik oraz Jacek Smak odpowiedzialni będą za rozwój poszczególnych strategicznych linii produktowych, wspólnie zarządzając działem sprzedaży. Bartłomiej Płuciennik skupi się na koordynowaniu sprzedaży monitorów (zarówno desktopowych, jak i wielkoformatowych), natomiast domeną Jacka Smaka zostanie sektor projektorów. Za całość rozwoju i sprzedaży produktów NEC w Polsce i w całym regionie CSEE, niezmiennie od ponad 22 lat nadal odpowiada Mariusz Orzechowski, General Manager Central South East Europe w NEC Display Solutions.

Zmiany personalne w polskim oddziale NEC Display Solutions wpisują się w całościową strategię firmy zmierzającą do rozwoju współpracy w kanale sprzedaży. W Polsce ruszył właśnie długo przygotowywany i od dawna zapowiadany nowy program partnerski SolutionsPLUS. Tym samym Polska przyłączyła się do ogólnoeuropejskiej platformy komunikacji i wsparcia dla partnerów handlowych, co otwiera polskim firmom możliwość korzystania zarówno z wszelkich lokalnych konkursów, promocji czy szkoleń, jak i z akcji zaplanowanych przez centralę NEC Display Solutions dla partnerów w całej Europie. Obecnie trwa intensywna kampania promująca nowy portal www.solutionsplus.pl.

„Daleko postępująca specjalizacja naszej oferty powoduje, iż potrzebą chwili jest rozproszenie modelu zarządzania sprzedażą, bycie bliżej rynku, stałe poszukiwanie nowych obszarów biznesowych. Bartłomiej Płuciennik i Jacek Smak przez długie lata nie raz udowodnili, że są osobami, którym należy dać szansę dalszego rozwoju, dlatego ich awans jest kontynuacją naszej wieloletniej wspólnej pracy. Jest to też początek zmian - przebudowy całego zespołu handlowego w Polsce, wdrażania nowego programu partnerskiego SolutionsPLUS, strefy rozwiązań SolutionZone, jeszcze większego zacieśniania współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Jestem głęboko przekonany,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy