27 maja 2014 w czasie konferencji EBM Summit w Warszawie rozdano nagrody Employer Branding Excellence Awards. Zwycięzcą w kategorii Doskonała Strategia Employer Branding została firma Mondelez Polska.
POLECAMY
Nagrody w tej kategorii
trafiają do organizacji, które w danym roku przygotowały i efektywnie wdrożyły
strategię budowania marki pracodawcy. Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods
Polska) nagrodzono za strategię „Zawsze i wszędzie szukamy radości” opracowaną
we współpracy z MJCC.
„Mondelēz International to duża organizacja, której poprzez ciągłe
zmiany udaje się zachować dynamiczność start-upu. Dlatego właśnie projekt
podziału naszej firmy i zmianę jej nazwy potraktowaliśmy jako fantastyczną
możliwość wykreowania nowego podejścia do budowania wizerunku pracodawcy. Od
początku włączyliśmy do prac naszych pracowników, którzy najpierw pomogli nam
zrozumieć, co nas wyróżnia na rynku pracy, a później stali się twarzami naszej
firmy i ambasadorami opowiadającymi naszą historię (w realizacji kampanii
wzięło udział ponad 100 osób z Mondelez Polska). Nasza spójna strategia,
zaangażowanie pracowników i konsekwentna realizacja założeń sprawiły, że już po
pierwszym roku odnotowujemy znaczny awans w rankingu firmy Universum.” –
powiedziała Katarzyna Szumigaj-Rudnik, Dyrektor ds. Personalnych i Członek
Zarządu Mondelez Polska S.A.
Strategia, poza zaangażowaniem pracowników w roli opowiadających i zapraszających do Mondelez Polska, zakładała również wykorzystanie siły marek firmy. Milka, Jacobs, Prince Polo, Delicje, Oreo, belVita, Halls, Alpen Gold, Łakotki czy Maxwell House są obecne na każdym etapie komunikacji z kandydatami. Flagowym projektem stał się projekt „Przetrwaj sesję!”, na który składają się wydarzen...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!