Spółka DPD Polska, lider na polskim rynku usług kurierskich, zmienia wizerunek. Zaprezentowana dziś identyfikacja graficzna jest wyrazem nowej strategii jej francuskiego właściciela, holdingu Geopost należącego do poczty francuskiej La Poste i stanowi odpowiedź na przemiany zachodzące w branży.
.jpg)
Nowy wizerunek jest również deklaracją ściślejszej integracji pomiędzy podmiotami koncernu pod nazwą DPDgroup.
Ujednolicenie i większa integracja
Zmiany mają na celu ujednolicenie nazewnictwa i elementów wizualnych we wszystkich spółkach grupy w całej Europie i uzyskanie większej rozpoznawalności międzynarodowej marki. Od dzisiaj podmioty należące do holdingu GeoPost, w tym DPD Polska i Siódemka S.A., zostały objęte międzynarodow...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!