Dołącz do czytelników
Brak wyników

Strategia DPD Polska w nowych barwach i w nowym kształcie

Artykuł | 23 marca 2015 |
66
Spółka DPD Polska, lider na polskim rynku usług kurierskich, zmienia wizerunek. Zaprezentowana dziś identyfikacja graficzna jest wyrazem nowej strategii jej francuskiego właściciela, holdingu Geopost należącego do poczty francuskiej La Poste i stanowi odpowiedź na przemiany zachodzące w branży. 
Spółka DPD Polska, lider na polskim rynku usług kurierskich, zmienia wizerunek. Zaprezentowana dziś identyfikacja graficzna jest wyrazem nowej strategii jej francuskiego właściciela, holdingu Geopost należącego do poczty francuskiej La Poste i stanowi odpowiedź na przemiany zachodzące w branży. 
 
 
Nowy wizerunek jest również deklaracją ściślejszej integracji pomiędzy podmiotami koncernu pod nazwą DPDgroup.
 
Ujednolicenie i większa integracja
 
Zmiany mają na celu ujednolicenie nazewnictwa i elementów wizualnych we wszystkich spółkach grupy w całej Europie i uzyskanie większej rozpoznawalności międzynarodowej marki. Od dzisiaj podmioty należące do holdingu GeoPost, w tym DPD Polska i Siódemka S.A., zostały objęte międzynarodową marką DPDgroup. Za zmianą wizualną stoi nowa filozofia działania, wyrażona hasłem "Your delivery experts".
 
- Jesteśmy europejskim liderem w doręczaniu przesyłek. Nasza branża funkcjonuje w bardzo zmiennym i dynamicznym środowisku i aby oferować usługi na najwyższym poziomie, cały czas musimy doskonalić działania operacyjne. Dla naszych klientów liczy się przede wszystkim terminowość doręczania przesyłek, ale także elastyczność, wygoda i prostota rozwiązań. Nowa wizualizacja ma jeszcze mocniej wyróżnić markę na tle rynku, tak aby naszym klientom czytelnie kojarzyła się z tymi wartościami – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.
 
Właściciel polskiego operatora funkcjonuje w 26 krajach Europy, dostarcza ponad 
3 mln paczek dziennie i z 11% udziałem zajmuje drugie miejsce na europejskim rynku. Pod względem rozległości sieci połączeń drogowych plasuje się na pierwszym miejscu z 20% udziałem. Grupa dostarcza przesyłki do 230 krajów na świecie, czyli niemal do każdego zakątka kuli ziemskiej.
 
- Cały ten potencjał dostępny jest także dla polskiego klienta, który może skorzystać z międzynarodowej sieci kurierskiej, wysyłając paczkę do każdego miejsca na świecie. Wspólnie wypracowane standardy obsługi są jednolite w całej europejskiej sieci i wynikają z dążenia do doskonałości operacyjnej i innowacyjności rozwiązań. Jest to kluczowy czynnik przewagi konkurencyjnej, dzięki któremu jako ekspert w doręczaniu przesyłek od lat wyznaczamy kierunki w branży – powiedział Rafał Nawłoka.
 
Strategia działania Grupy DPD w Polsce
 
DPD Polska, wprowadzając nowe logo podejmuje międzynarodowe zobowiązania  DPDgroup, której jest częścią. Nowe podejście, przewidujące między innymi koncentrację na wymaganiach konsumenta, jest zbieżne z ubiegłoroczną decyzją o zakupie Siódemka S.A przypieczętowaną zgodą UOKiK z 1 października 2014 r.
 
- Potencjał Siódemki świetnie wpisuje się w strategię rozwoju DPDgroup. Uzupełniamy w ten sposób nasze kompetencje, tworząc kompletną ofertę dla wszystkich segmentów rynku. Połączenie atutów Siódemki zorientowanej na potrzeby e-commerce, małych i średnich firm z silną pozycją DPD w Polsce i na rynku międzynarodowym, pomoże naszym klientom firmowym uzyskać przewagę konkurencyjną – wyjaśnia Rafał Nawłoka.
 
Połączenie prawne planowane jest na drugi kwartał 2015 roku. W tej chwili DPD jest l...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy