Dołącz do czytelników
Brak wyników

Starcom rozpoczął współpracę z marką GetBack

Artykuł | 5 stycznia 2017 |
237
 

 

POLECAMY

08

Fall

Informacja Prasowa

 

 

Starcom rozpoczął współpracę z marką GetBack

 

 

Warszawa 2 stycznia 2016 r. – GetBack S.A., jedna z największych na polskim rynku firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami, rozpoczęła współpracę z agencją Starcom Polska. Umowa dotyczy obsługi budżetu reklamowego GetBack S.A. w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

 

– Szukaliśmy domu mediowego o nieszablonowym podejściu do komunikacji marketingowej. O wyborze Starcomu zdecydowała kreatywność tej agencji. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca zaowocuje innowacyjnymi kampaniami w mediach – powiedziała Justyna Ślarzyńska, Dyrektor Marketingu i PR w GetBack S.A.

 

Starcom zajmie się tworzeniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Wartość kontraktu nie została ujawniona.

 

 

 

 

O GETBACK SA:

 

GetBack S.A. to jeden z liderów polskiego rynku zarządzania wierzytelnościami. Spółka powstała w lutym 2012 r. i dzięki dynamicznemu rozwojowi znalazła się w czołówce branży. GetBack S.A. korzysta z usług powiązanej z nim kancelarii prawnej. Od marca 2014 roku Grupa Kapitałowa GetBack jest obecna także na rynku rumuńskim. W czerwcu 2016 roku konsorcjum funduszy private equity nabyło 100% akcji GetBack S.A. od podmiotu z Grupy Kapitałowej Idea Bank za kwotę 825 mln zł. W pierwszym półroczu 2016 r. Grupa Kapitałowa GetBack osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 74,4 mln zł, co oznacza wzrost o 37% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Z kolei przychody netto Grupy wzrosły r/r o 84% i wyniosły 160 mln zł. Na koniec pierwszego półrocza łączna wartość nominalna wierzytelności zarządzanych przez GetBack S.A. wynosiła 17 mld zł przy 2 mln spraw w obsłudze. Spółka planuje umacniać wi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy