Dołącz do czytelników
Brak wyników

Starcom nowym domem mediowym firmy Bahlsen Polska

Artykuł | 5 grudnia 2014 |
70
Warszawa 5 grudnia 2014 r. – Dom mediowy Starcom zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą takie marki jak Hit, Krakuski, Leibniz.

Warszawa 5 grudnia 2014 r. – Dom mediowy Starcom zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą takie marki jak Hit, Krakuski, Leibniz.

Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Wybór Starcomu został poprzedzony kilkuetapowym przetargiem, w którym startowały trzy domy mediowe, w tym MediaCom Warszawa, który współpracował z Bahlsen Polska przez ostatnie kilkanaście lat.

 „Wybór Starcomu to decyzja biznesowa, z którą wiążemy duże nadzieje. Mocna orientacja biznesowa, zrozumienie naszej kategorii oraz znajomość zachowań konsumentów  to kryteria wyboru, na które zwracaliśmy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy