Warszawa 5 grudnia 2014 r. – Dom mediowy Starcom zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą takie marki jak Hit, Krakuski, Leibniz.
POLECAMY
Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Wybór Starcomu został poprzedzony kilkuetapowym przetargiem, w którym startowały trzy domy mediowe, w tym MediaCom Warszawa, który współpracował z Bahlsen Polska przez ostatnie kilkanaście lat.
„Wybór Starcomu to decyzja biznesowa, z którą wiążemy duże nadzieje. Mocna orientacja biznesowa, zrozumienie naszej kategorii oraz znajomość zachowań konsumentów to kryteria wyboru, na które zwracaliśmy uwagę w przetargu. Bardzo istotny był również doświadczony i zaangażowany zespół. Starcom odpowiedział w pełni na nasze o...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!