Dołącz do czytelników
Brak wyników

Stadion Śląski z nowym logotypem

Artykuł | 13 czerwca 2017 |
212
Stadion Śląski odzyskuje formę. Całkiem nową formę, bo poza odbudową samej bryły, nowa jest też identyfikacja wizualna miejsca, której prezentację zapoczątkowała premiera logotypu.

Stadion Śląski odzyskuje formę. Całkiem nową formę, bo poza odbudową samej bryły, nowa jest też identyfikacja wizualna miejsca, której prezentację zapoczątkowała premiera logotypu.

POLECAMY

 

Oparty na kształcie elipsy znak odwołuje się do przestrzeni torów lekkoatletycznych
i żużlowych. W logotypie znalazło się też miejsce obrazujące przestrzeń boiska, natomiast górne otwarcie, które jest zarazem akcentem ostrym litery Ś, reprezentuje otwartość stadionu dla wszystkich kibiców i zawodników. Wielu Ślązaków ma wspomnienia dotyczące tego miejsca i wiąże z nim niezapomniane emocje.

 

Nową identyfikację stadionu opracowała katowicka agencja Creogram. Pochylając się nad pracą nad nowym znakiem poruszyli pokłady śląskiego DNA.

 

- Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników – mówi Aneta Moczkowska – Członek Zarządu Stadionu Śląskiego i dodaje: - W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic.

 

Bardziej dociekliwi obserwatorzy znajdą w znaku także odwołania do historii sportu
i historycznego liternictwa.

 

Kolorystyka nowego wizerunku Stadionu Śl...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy