Dołącz do czytelników
Brak wyników

Spot Isobar Polska reklamą tygodnia według Adweek

Artykuł | 30 stycznia 2015 |
158
Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy największy branżowy tytuł wyróżnił reklamę z Polski.  „Tatuaże Wolności” – projekt realizowany przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Isobar zdobył tytuł „Adweek’s Commercial of the Week”. 

Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy największy branżowy tytuł wyróżnił reklamę z Polski.  „Tatuaże Wolności” – projekt realizowany przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Isobar zdobył tytuł „Adweek’s Commercial of the Week”. 

Zrealizowany na zlecenie Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium film zdobył ponad 50% poparcie czytelników jednego z największych serwisów na świecie poświęconych reklamie. „Tatuaże Wolności” najpierw zostały wyróżnione jako „Ad of the Day” i trafiły na „jedynkę” serwisu, następnie zostały umieszczone przez redakcję Adweek w piątce najbardziej kreatywnych reklam tygodnia, aby zostać wybrane przez czytelników najbardziej kreatywną kampanią tygodnia. Spot pokonał reklamy takich marek jak Netflix (Big Questions), Dove Hair (Love Your Curls), Oreo (Play With Oreo) czy Pizza Hut (New Mitey Stuff Crust). 

 - Wyróżnienie w rankingu Adweek jest dla nas bardzo ważne. Po pierwsze, dlatego że jest to pierwsze takie wyróżnienie w historii branży reklamowej w Polsce. Po drugie, bo pokazuje naszą umiejętność opowiadania w formie filmowej prawdziwych emocji, tę samą umiejętność którą pokazaliśmy ostatnio także w spocie telewizyjnym dla marki Enfamil.  Isobar Polska jest agencją która kładzie nacisk na  tworzenie  bardzo mocnych emocjonalnych „zapalników”  otwierających unikalne dla danej marki obszary narracji, dzięki którym  działania we wszystkich kanałach - ATL, digital, socia...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy