SPLIO pozyskało 10 milionów euro

Aktualności

SPLIO pozyskało 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique, zarządzanego przez Bpifrance w ramach programu inwestycji na przyszłość Programme d’investissement d’avenir, BNP Paribas Développement oraz Amundi PEF, na rozwój swojej platformy SPRING. Paryż, 17 października 2016 – SPLIO, twórca oprogramowania Customer Experience Management w modelu SaaS, informuje o pozyskaniu środków w wysokości 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique (Fundusz Ambicji Cyfrowej) zarządzanego przez Bpifrance, w ramach Programu inwestycji na przyszłość (PIA) prowadzonego przez Generalny Komisariat ds. Inwestycji (Commissariat Général à l’Investissement, CGI), BNP Paribas Développement oraz Amundi Private Equity Funds (PEF). SPLIO bazowało na wyjątkowych relacjach ze swoimi 500 klientami z branży retail oraz dóbr luksusowych, aby opracować SPRING, pierwszą platformę do zarządzania Customer Experience w modelu SaaS dla firm z branży retail. Wprowadzenie platformy SPRING na rynek odbywa się w momencie, w którym zmiana sposobu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy