Dołącz do czytelników
Brak wyników

SPLIO pozyskało 10 milionów euro

Artykuł | 18 października 2016 |
204

SPLIO pozyskało 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique, zarządzanego przez Bpifrance w ramach programu inwestycji na przyszłość Programme d’investissement d’avenir, BNP Paribas Développement oraz Amundi PEF, na rozwój swojej platformy SPRING. Paryż, 17 października 2016 – SPLIO, twórca oprogramowania Customer Experience Management w modelu SaaS, informuje o pozyskaniu środków w wysokości 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique (Fundusz Ambicji Cyfrowej) zarządzanego przez Bpifrance, w ramach Programu inwestycji na przyszłość (PIA) prowadzonego przez Generalny Komisariat ds. Inwestycji (Commissariat Général à l’Investissement, CGI), BNP Paribas Développement oraz Amundi Private Equity Funds (PEF). SPLIO bazowało na wyjątkowych relacjach ze swoimi 500 klientami z branży retail oraz dóbr luksusowych, aby opracować SPRING, pierwszą platformę do zarządzania Customer Experience w modelu SaaS dla firm z branży retail. Wprowadzenie platformy SPRING na rynek odbywa się w momencie, w którym zmiana sposobu zarządzania doświadczeniami klienta staje się koniecznością. W dobie rosnącego znaczenia cyfryzacji, zaspokajanie potrzeb klientów staje się dla firm z branży retail coraz trudniejsze ze względu na zwiększającą się ilość punktów kontaktu oraz zmieniające się ścieżki klientów. SPRING stawia czoła tym nowym wyzwaniom likwidując silosy organizacyjne oraz oferując wizję „customer centric” konsumenta. Dzięki temu, cała firma dysponuje kompletną wizją ścieżki klienta, niezależnie od kanału interakcji z marką. Obroty SPLIO w 2015 roku wyniosły 16 milionów euro. Celem nowego zespołu zarządzającego powołanego przez założycieli SPLIO jest wykorzystywanie obecnej bazy klientów, przewagi technologicznej oraz doskonałego time to market, aby stać się liderem tego nowego rynku dla branży retail. „Po 15 latach rozwoju przynoszącego zyski oraz finansowanego ze środków własnych, staliśmy się liczącym się graczem w dziedzinie zarządzania wielokanałowymi kampaniami” – mówi Raphaël Jore, Prezydent i współzałożyciel SPLIO. „Pozyskanie funduszy pozwoli nam dzisiaj na zwiększenie tempa rozwoju oraz na rozwijanie naszej nowej platformy.” „Jesteśmy dokładnie we właściwym momencie, we właściwym miejscu, z właściwą platformą”– zauważa Mireille Messine, CEO SPLIO. „Dokonaliśmy tego podwyższenia kapitału, aby ustrukturyzować SPLIO, wzmocnić naszą przewagę technologiczną oraz rozpowszechnić nasze oprogramowanie SPRING. Te nowe inwestycje umożliwią nam w szybki sposób zająć pozycję lidera rozwiązań do zarządzania doświadczeniami klienta w modelu SaaS.” „Byliśmy pod wrażeniem finansowanego ze środków własnych rozwoju firmy SPLIO, której udało się otworzyć jednostki zależne w 5 krajach, w tym w Chinach” – podkreśla Delphine Larrandaburu, Dyrektor ds. Inwestycji w BNP Paribas Développement. „Świadczy to o jakości w realizowaniu procesów i jest dowodem na zdolność do powielania oraz industrializowania modelu biznesowego w nadchodzących latach.” „Bardzo nas cieszy możliwość towarzyszenia firmie SPLIO w nadchodzących etapach jej rozwoju w tym niezwykle dynamicznym sektorze. Uważamy, że masa krytyczna firmy SPLIO oraz jej nowa platforma SPRING w modelu SaaS sprawiają, że jest ona kluczowym elementem tego ekosystemu oraz niewątpliwie podmiotem odgrywającym rolę w konsolidacji tego sektora.” – komentuje Frédéric Le Brun, Dyrektor ds. Inwestycji w Bpifrance. SPLIO SPLIO to twórca oprogramowania marketingowego w modelu SaaS, specjalizujący się w branży retail oraz dóbr luksusowych. SPRING, platforma Customer Experience Management (CEM) od SPLIO, łączy wszystkie moduły niezbędne do wdrożenia Centrum Wiedzy o Kliencie, dając możliwość realizowania strategii omnichannel w czasie rzeczywistym. Od 2001 roku SPLIO koncentruje się na wszelkich zagadnieniach związanych z branżą retail: wielokanałowych ścieżkach klientów, działaniach marketingowych w czasie rzeczywistym oraz spersonalizowanych programach lojalnościowych, aby rozwijać swoją platformę do zarządzania doświadczeniami klienta. Dzięki funkcjonalnościom, które są dedykowane wszystkim działom firmy mającym kontakt z klientem, opierającym się na własnościowej architekturze danych, a skupiającym się na osobie jako jednostce, platforma w modelu SaaS od SPLIO wspiera marki w działaniach na rzecz doświadczeń klienta, które jest pojęciem znacznie szerszym niż samo zarządzanie relacjami z klientem, umożliwiając uwzględnienie, mierzenie, monitorowanie i wymianę informacji na temat zaangażowania potencjalnego lub obecnego klienta, bez względu na kanał interakcji. SPLIO jest obecne w 6 krajach (we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Brazylii i w Chinach) i współpracuje z ponad 500 klientami, takimi jak Sephora, Beaumanoir, L’Oréal, New Balance, Patrizia Pepe, Huawei czy La Maison du chocolat. www.splio.com BNP ParibasDéveloppement BNP Paribas Développement, spółka zależna Grupy BNP Paribas, jest spółką akcyjną powstałą w 1988 roku, inwestującą własne środki bezpośrednio w rozwój MŚP i prężnie działających przedsiębiorstw o średnich rozmiarach oraz w zapewnianie ich trwałości poprzez ułatwianie ich zmian własnościowych, jako udziałowiec mniejszościowy. Rola BNP Paribas Développ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy