Dołącz do czytelników
Brak wyników

Spicy Mobile prezentuje słownik marketingu mobilnego

Artykuł | 31 maja 2017 |
206
Spicy Mobile – agencjakomunikacji i twórca badania korzystania z urządzeń mobilnych – przygotowałasłownik systematyzujący najważniejsze pojęcia mobile marketingu. To pierwsza tego typu publikacja na rynku.

Spicy Mobile – agencjakomunikacji i twórca badania korzystania z urządzeń mobilnych – przygotowałasłownik systematyzujący najważniejsze pojęcia mobile marketingu. To pierwsza tego typu publikacja na rynku.

POLECAMY

Słownik zawiera ponad 100 haseł, w tym terminologię dotyczącą prowadzenia działań reklamowych w kanale mobile, definicje popularnych wskaźników oraz modeli rozliczeniowych, a także kluczowe zagadnienia związane z pomiarem popularności aplikacji mobilnych i korzystania z urządzeń przenośnych. Ze względu na przekrojowy charakter publikacji i jej szeroki odbiór, w słowniku ujęto zarówno hasła podstawowe, jak i te bardziej specjalistyczne.

„Przygotowując słownik, pragnęliśmy przybliżyć funkcjonujące w branży terminy szerszemu gronu czytelników oraz dokonać pewnej systematyzacji najważniejszych pojęć i trendów” – wyjaśnia Artur Zawadzki, Członek Zarządu Spicy Mobile. – „Z uwagi na naszą specjalizację sporo miejsca poświęciliśmy na kwestie związane z badaniami rynku mobilnego oraz prowadzeniem działań reklamowych w kanale mobile”.

Wśród zagadnień metodologicznych ujęto m.in. definicję zasięgu wraz z przedstawieniem metod jego mierzenia, a także wskaźniki odnoszące się do pomiaru czasu korzystania z aplikacji.

„Terminologia związana...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy