Dołącz do czytelników
Brak wyników

Sparc Media udostępnia w Polsce narzędzie do przeprowadzania kampanii rich mediowych

Artykuł | 27 czerwca 2014 |
77
Sparc Media, wiodący dostawca rozwiązań dla brandingowych kampanii online, udostępnia w Polsce system AdSparc. Unikalne narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie.  Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.

Sparc Media, wiodący dostawca rozwiązań dla brandingowych kampanii online, udostępnia w Polsce system AdSparc. Unikalne narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie.  Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.

 

Światowa rewolucja w rich mediach

Na czym polega innowacja? Do tej pory kampanie w rich mediach były rozliczane w modelu CPM. Reklamodawca płacił za odsłony niezależnie od efektu. Dzięki AdSparc reklamodawcy są chronieni przed nadmiernymi wydatkami ponieważ rozliczają się w modelu CPE.

„Cieszymy się, że możemy udostępnić zarówno polskim jak i zagranicznym marketerom platformę, która umożliwi  im przeprowadzanie oszczędnych i efektywnych kampanii brandingowych. AdSparc to doskonałe narzędzie żeby przekazać użytkownikowi, jak najwięcej informacji o produkcie i tym samym zachęcić go do wejścia w świat marki”. – mówi Jakub Oleksy,  Szef Sparc Media w Europie Środkowej i Wschodniej. „Dzięki rozliczeniu kampanii w modelu CPE AdSparc to bardzo przyjazne dla budżetu narzędzie, które wykorzystuje najlepsze cechy RTB tj. precyzyjne targetowanie czy obecność w wielu portalach lub serwisach.   Istotnie zwiększa to świadomość marki i buduje jej wizerunek w niespotykany dotąd sposób” – dodaje.

Dlaczego warto wybrać kampanie rich med...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy