Dołącz do czytelników
Brak wyników

Sparc Media kupuje agencję Q i wchodzi na polski rynek

Artykuł | 4 czerwca 2014 |
79
Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie.

Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie.

 „Podjęcie współpracy z tak dużym graczem jakim jest Sparc Media to dla nas wyróżnienie.   Od ponad 6 lat udoskonalamy polskie kampanie w nowoczesnych kanałach komunikacji. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy m.in. system, umożliwiający przeprowadzenie kampanii rich mediowych na stronach premium i wiele innych innowacji. Dzięki połączeniu ze Sparc Media będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na międzynarodowe rynki.” - mówi Jakub Oleksy,  właściciel agencji reklamowej Q oraz Szef Sparc Media w Europie Środkowo - - Wschodniej.

Sparc Media to wiodący dostawca platform wymiany danych dla reklamodawców, służących m.in. do   zakupu, przestrzeni reklamowych premium w nowoczesnych mediach.  Sparc Media  to obecnie jedyna w Polsce firma oferująca dostęp do 24 platform zakupu przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym oraz właściciel unikalnego systemu brand safety, służącego do weryfikacji stron internetowych, które są nośnikami reklamy. 

 „Cieszymy się, że naszymi działaniami w regionie pokierują specjaliści związani wcześniej z agencją reklamową Q. Ułatwi to szybsze przenoszenie naszego globalnego know-how i rozwiązań na lokalny grunt”. – mówi Wout Van Damme prez...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy