Dołącz do czytelników
Brak wyników

Sonata o arbuzie interaktywnej orkiestry Carrefour i K2 z wykorzystaniem Arduino i Rasperry Pi

Artykuł | 23 lipca 2014 |
87
Agencja K2, przygotowała dla Carrefour Polska niestandardową akcję marketingową w ramach kampanii „Carrefour pozytywnie gra każdego dnia”. Kampania potrwa od 22 lipca do 10 sierpnia.

Agencja K2, przygotowała dla Carrefour Polska niestandardową akcję marketingową w ramach kampanii „Carrefour pozytywnie gra każdego dnia”. Kampania potrwa od 22 lipca do 10 sierpnia.

W pierwszej połowie lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zbudowano interaktywny stół i zaproszono klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z Orkiestry Carrefour. Na stole wyeksponowano produkty z aktualnej oferty hipermarketu, a stół został wyposażony w wagi kuchenne o zmodyfikowanej, specjalnie na potrzeby akcji, elektronice. Dzięki tym modyfikacjom wagi wysyłały do Arduino informacje o wahaniach nacisku rzędu 10 gramów. Raspberry Pi po otrzymaniu od Arduino informacji o uderzeniu przedmiotu postawionego na wadze, odtwarzało dźwięk z głośników umieszczonych wewnątrz stołu. W ten sposób rozłożo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy